Οι δύο εταιρείες εξελίσσουν αυτή την περίοδο ένα πρωτοποριακό υποπλαίσιο με χαμηλό βάρος και υψηλή αντοχή στις συγκρούσεις.
Η μείωση του βάρους αποτελεί τον πιο… σίγουρο τρόπο προκειμένου οι κατασκευαστές να μειώσουν την κατανάλωση των αυτοκινήτων τους. Και όχι μόνο. Έτσι, όλοι σχεδόν χρησιμοποιούν πλέον αλουμινένιους κινητήρες μικρού κυβισμού και προηγμένα πλαίσια κατασκευασμένα από ανθεκτικά, πλην όμως ελαφριά υλικά. Την ίδια στιγμή, η υιοθέτηση τμημάτων από ανθρακονήματα στις εξωτερικές, κυρίως, επιφάνειες των αυτοκινήτων έχει αρχίσει να γίνεται… συνήθεια, παρά το προφανές τίμημα που συνδέεται άμεσα με το αυξημένο κόστος του συγκεκριμένου υλικού.
Ακολουθώντας τα εν λόγω τεχνολογικά χνάρια, η αυστριακή Magna, σε συνεργασία με την Ford, εξελίσσουν από κοινού αυτή τη στιγμή ένα πρωτοποριακό εμπρός υποπλαίσιο από ανθρακόνημα, το οποίο θα διαθέτει μικρότερη κατά 34% μάζα σε σχέση μ’ ένα ατσάλινο. Ένα από τα βασικότερα συγκριτικά πλεονεκτήματά του σε σχέση με τα τελευταία είναι ότι δεν θα αποτελείται από 45(!) ξεχωριστά τμήματα, όπως συνήθως συμβαίνει σήμερα με τα «συμβατικά» υποπλαίσια, αλλά από δύο κεντρικά στοιχεία συν τέσσερα μόλις μεταλλικά στελέχη. Όπερ σημαίνει, μείωση των επιμέρους τμημάτων της τάξης του 87%.
Στο εν λόγω υποπλαίσιο θα εδράζονται ο κινητήρας μαζί με το κιβώτιο ταχυτήτων καθώς και η εμπρός ανάρτηση. Οι δύο εταιρείες ανακοίνωσαν πως η εν λόγω εφαρμογή έχει ήδη περάσει με επιτυχία τις απαραίτητες ηλεκτρονικές… προσομοιώσεις καλής λειτουργίας, αλλά και τις αντίστοιχες που αφορούν στην αντοχή της στις συγκρούσεις. Το επόμενο στάδιο είναι η «προσάρτηση» της σε μοντέλα της Ford και η πραγματοποίηση δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες ούτως ώστε να ελεγχθεί η συμεριφορά της στα… χτυπήματα, αλλά και η αντοχή της στα φαινόμενα διάβρωσης._Χ.Α.