Η γαλλική εταιρεία προτίθεται να «αποσύρει» σταδιακά, πλην όμως οριστικά, την πρωτοποριακή αυτή τεχνολογία της.
Ο λόγος δεν είναι άλλος, φυσικά, από το αυξημένο κόστος της. Έτσι, σύμφωνα με δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters, η Citroen C5 θα είναι το τελευταίο μοντέλο του γκρουπ PSA που θα χρησιμοποιήσει την ανάρτηση Hydractive 3+, η οποία και αποτελεί τον απόγονο της υδροπνευματικής, η οποία έγινε διάσημη από τη θρυλική DS. Τη θέση της θα πάρει μια διάταξη με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ._Χ.Α.