Στόχος των Βαυαρών, η αύξηση της αυτονομίας κίνησης.
Πρόκειται για μια νέα γενιά συσσωρευτών ενέργειας (ιόντων λιθίου, ασφαλώς), η οποία αυτή τη στιγμή διανύει τα τελευταία στάδια της εξέλιξής της. Διαθέτοντας την ίδια ακριβώς χωρητικότητα με την μπαταρία που εξοπλίζει ήδη το ηλεκτρικό «μικρό» της γερμανικής εταιρείας (22kWh), αλλά με μεγαλύτερη πυκνότητα ισχύος σε σχέση με το παρελθόν, ο συγκεκριμένος συσσωρευτής θα εκμεταλλεύονται όλες τις τεχνολογικές κατακτήσεις στον τομέα, οι οποίες είδαν το φως της δημοσιότητας από το 2013, όταν και πρωτοεμφανίστηκε στην αγορά το καινοτόμο i3, μέχρι και σήμερα.
Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, η μπαταρία αυτή θα εξασφαλίζει μια αυτονομία κίνησης σε πραγματικές συνθήκες που θα αγγίζει εύκολα τα 200 χλμ. με μια πλήρη φόρτιση, τιμή αυξημένη κατά περίπου 30% σε σχέση με τη σημερινή.
Η αναβάθμιση του όλου «πακέτου» θα περιλαμβάνει, όπως μεταδίδουν έγκυρες πηγές, ένα νέο λογισμικό διαχείρισης του συστήματος ψύξης, τόσο της μπαταρίας όσο και του ίδιου του ηλεκτροκινητήρα.
Αξίζει να προσθέσουμε πως η νέα μπαταρία θα μπορεί να τοποθετηθεί και στα ήδη κυκλοφορούνται i3 και μάλιστα τόσο στην αμιγώς ηλεκτρική του εκδοχή, όσο και στην REX (Range Extender), η οποία χρησιμοποιεί έναν μικρής χωρητικότητας θερμικό κινητήρα που δρα επικουρικά στη φόρτιση της μπαταρίας._Χ.Α.