Δεν είναι έκπληξη ότι μία ακόμα BMW αποτελεί το αυτοκίνητο ασφαλείας του δημοφιλούς θεσμού του MotoGP και για το 2015 . Όχι όμως και το πρωτοποριακό σύστημα ψύξης που για πρώτη φορά παρουσιάζουν οι Βαυαροί.
Δεν είναι έκπληξη ότι μία ακόμα BMW αποτελεί το αυτοκίνητο ασφαλείας του δημοφιλούς θεσμού του MotoGP και για το 2015 . Όχι όμως και το πρωτοποριακό σύστημα ψύξης που για πρώτη φορά παρουσιάζουν οι Βαυαροί.
Η BMW και οι τετράτροχες δημιουργίες της αποτελούν τους επίσημους συνεργάτες του πρωταθλήματος MotoGP από το 1999 έως και σήμερα. Μάλιστα, με πρόσφατη απόφαση της Dorna Sports, του επίσημου οργανωτή του πρωταθλήματος MotoGP, οι δύο πλευρές ανανέωσαν το συμβόλαιο συνεργασίας τους μέχρι το 2020, κάτι που μεταφράεται σε τουλάχιστον 21 χρόνια αδιάλληπτης παρουσίας στο θεσμό! Έτσι, κάθε άλλο παρά αναμενόμενη αποτελεί η πρόσφατη επιλογή των Βαυαρών να… επιστρατεύσουν τις υπηρεσίες της εντυπωσιακής M4 Coupe καθιστώντας την το επίσημο αυτοκίνητο ασφαλείας στο δημοφιλέστερο σήμερα θεσμό αγώνων ανά τον κόσμο σε δύο τροχούς. Ο πόλος έλξης του εν λόγω οχήματος δεν έχει να κάνει τόσο με την εμφάνισή της (βλ. μαύρο ματ χρώμα, σε συνδυασμό με τις χαρακτηριστικές ρίγες του M Division που διατρέχουν τα πλευρικές και όχι μόνο επιφάνειες της, σταθερή πίσω αεροτομή κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, υλικό από το οποίο είναι κατασκευασμένες οι απολήξεις της εξάτμισης και ο πίσω διαχύτης αέρα), όσο με ένα νέο σύστημα ψύξης με ψεκασμό νερού που πραγματοποιεί, ειδικά για τις ανάγκες του πρωταθλήματος MotoGP, την παρθενική του εμφάνιση.
Περί τίνος ακριβώς πρόκειται; Επιπρόσθετα ψυγεία που βρίσκονται εγκατεστημένα δίπλα από τα… κανονικά στο εμπρός τμήμα του αυτοκινήτου, χρησιμοποιούνται για την ψύξη του κινητήρα, του κιβωτίου αλλά και του υπερσυμπιεστή. Την ίδια στιγμή, ικανές ποσότητες νερού ψύχουν τον αέρα που κινείται προς την εισαγωγή του κινητήρα με τρόπο πιο αποτελεσματικό σε σχέση με τους παραδοσιακούς εναλλάκτες θερμότητας (intercoolers), σύμφωνα πάντα με τα όσα ισχυρίζονται οι δημιουργοί του συγκεκριμένου συστήματος. Αξίζει να προσθέσουμε πως η ποσότητα του νερού αποθηκεύεται σε ένα ρεζερβουάρ χωρητικότητας 5 λίτρων, το οποίο έχει εγκατασταθεί στο χώρο φόρτωσης, μαζί ασφαλώς με τους απαραίτητους αισθητήρες και φυσικά μία ειδικά εξελιγμένη τρόμπα. Ποιο το αποτέλεσμα; Σύμφωνα με την BMW, αφενός η αύξηση της αποδιδόμενης ισχύος και ροπή, αφετέρου η μικρή μείωση των εκπομπών ρύπων και της μέσης κατανάλωσης. Προς τα παρόν, πάντως, επίσημα τεχνικά στοιχεία δεν έχουν δοθεί στη δημοσιότητα.
Σύμφωνα την BMW, το πρωτοποριακό αυτό σύστημα ψύξης σύντομα θα «μεταμοσχευτεί» και στα μοντέλα παραγωγής της σειράς Μ των Βαυαρών._X.A.