Με αφορμή, θα έλεγε κανείς, τη συμπλήρωση 150 ετών από τη γέννηση του Ρούντολφ Ντίζελ, η Mercedes παρουσίασε μία νέα γενιά πετρελαιοκινητήρων, οι οποίοι επιτυγχάνουν εντυπωσιακές τιμές ισχύος και ροπής, διατηρώντας ταυτόχρονα την κατανάλωση σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα.
Η νέα αυτή σειρά αποτελείται από τρία σύνολα, σταθερής χωρητικότητας
Ειδικά για την κορυφαία έκδοση, 250 CDI, αποδίδει 204 ίππους ισχύος και
Και τα τρία σύνολα θα μπορούν να τοποθετηθούν τόσο εγκάρσια, όσο και κατά το διαμήκη άξονα, πράγμα που σημαίνει ότι είναι σε θέση να χρησιμοποιηθούν από το σύνολο των προτάσεων, προσθιοκίνητων και πισωκίνητων, της Γερμανικής εταιρίας. Η εξέλιξή τους διάρκεσε 48 μήνες, κατά τους οποίους οι δοκιμές ξεπέρασαν τις 100.000 ώρες λειτουργίας και τα 10 εκατομμύρια χιλιόμετρα.
Σε ό,τι αφορά τις νέες τεχνολογίες που ενσωματώνουν, χαρακτηριστική είναι ή χρήση υπερτροφοδότησης δύο σταδίων, καθώς και η ενσωμάτωση συστήματος κοινής γραμμής τροφοδοσίας τέταρτης γενιάς, με πίεση λειτουργίας 2.000 ατμοσφαιρών.
| 250 CDI | 220 CDI | 200 CDI |
Κύλινδροι | 4 | 4 | 4 |
Βαλβίδες/κύλινδρο | 4 | 4 | 4 |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 2.143 | 2.143 | 2.143 |
Συμπίεση | 16,2:1 | 16,2:1 | 16,2:1 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 204/4.200 | 170/3.200-4.800 | 136/3.000-4.600 |
Ροπή (χλγμ./σ.α.λ.) | 50,9/1.600-1.800 | 40,7/1.400-2.800 | 33,6/1.600-2.800 |