Το γαλλικό γκρουπ εστιάζει στις «καθαρές» λύσεις αποκαλύπτοντας εν μέρει το τεχνολογικό τους στίγμα.
Όπως επίσημα ανακοινώθηκε, όλες οι μελλοντικές ηλεκτρικές και plug-in υβριδικές προτάσεις των Γάλλων θα υιοθετούν μια νέα γενιά μπαταριών ιόντων λιθίου που θα αυξάνουν την απόδοση και την ιδια στιγμή θα μειώνουν σημαντικά απαιτούμενο χρόνο φόρτισής τους. Εκ των τριών εταιρειών του γκρουπ, η εταιρεία που αναμένεται να χρησιμοποιήσει πρώτη τις νέες αυτές μπαταρίες θα είναι η DS, ενώ αμέσως μετά θα ακολουθήσου οι Peugeot και Citroen.
Πιο αναλυτικά, η επόμενη γενιά των plug-in υβριδικών μοντέλων της PSA, η οποία αναμένεται να πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της μέσα στο 2019, θα διαθέτει μπαταρίες 12 kWh, ενώ στην περίπτωση των μεγαλύτερων και… βαρύτερων SUV μοντέλων της, 13 kWh. Σύμφωνα με τους Γάλλους, οι μονάδες κίνησης των εν λόγω μοντέλων θα έχουν από 20 έως και 30% μεγαλύτερη ισχύ σε σχέση με εκείμες των ανταγωνιστών τους.
Οι νέοι αυτοί συσσωρευτές ενέργειας θα έχουν στην περίπτωση των plug-in υβριδικών εκδόσεων ένα εύρος λειτουργίας από 210 έως και 350 Volt και για τα SUV, από 240 έως και 400 Volt. Η φόρτισή τους δε θα πραγματοποιείται σε 4,5 ώρες, ενώ με την αρωγή ταχυφορτιστών 6,6 kW, σε μόλις 2,5 ώρες.
Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της PSA θα διαθέτουν στο… σώμα τους έναν φορτιστή που θα εξασφαλίζει με φόρτιση μόλις 90 λεπτών, αυτονομία της τάξης των 100 χλμ.
Σύμφωνα με την ίδια την PSA, οι οικονομίες κλίμακας που θα πραγματοποιηθούν μέσα στην επόμενη 5ετία θα αποφέρουν για το γκρουπ πάνω από 1,5 δις ευρώ, ποσό που αναμένεται να επενδυθεί εξολοκλήρου προκειμένου να αναπτυχθούν ακόμα περισσότερο όλες οι προαναφερθείσες τεχνολογίες._Χ.Α.