Ο πρώτος ντίζελ της Suzuki είναι 2κύλινδρος!
Και μάλιστα με τούρμπο και χωρητικότητα μόλις 793 κ.εκ.!
Aπενεργοποίηση κυλίνδρων και για τον 1.000άρη EcoBoost της Ford
Η Ford ανακοίνωσε πως ήδη δοκιμάζει τον πολυβραβευμένο 3κύλινδρο 1.000άρη βενζινοκινητήρα της με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και λειτουργία coasting, με τη βοήθεια του οποίου ο τελευταίος «απομονώνεται» όταν ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι.
Έρχεται η υβριδική Porsche 911;
Μέσα στη χρονιά η γερμανική εταιρεία αναμένεται να πάρει τις οριστικές της αποφάσεις αναφορικά με τη νέα αυτή... πρόκληση!
50 χρόνια ερπυστριοφόρα NASA
Τρία ερπυστριοφόρα σαν αυτά των φωτογραφιών θα μπορούσαν να μεταφέρουν στις πλάτες τους ένα γήπεδο ποδοσφαίρου. Παρ' όλα αυτά, η NΑSA, έχοντας μόλις δύο στη διάθεσή της, και μάλιστα τα ίδια επί πενήντα συναπτά έτη, έχει επιτυχώς μεταφέρει στις βάσεις της αμέτρητα επανδρωμένα ή μη διαστημόπλοια προς εξερεύνηση του αγνώστου.
Νέα τεχνολογία ψύξης για την BMW M4 του MotoGP!
Δεν είναι έκπληξη ότι μία ακόμα BMW αποτελεί το αυτοκίνητο ασφαλείας του δημοφιλούς θεσμού του MotoGP και για το 2015 . Όχι όμως και το πρωτοποριακό σύστημα ψύξης που για πρώτη φορά παρουσιάζουν οι Βαυαροί.
Renault EOLAB
Με το φουτουριστικό πρωτότυπο EOLAB η Renault καταθέτει μια προηγμένη αλλά προσιτή τεχνολογική πλατφόρμα, δηλώνοντας εμφατικά πως η παραγωγή ενός οικονομικού αυτοκινήτου με πολύ χαμηλή κατανάλωση μπορεί να γίνει πραγματικότητα στο άμεσο μέλλον.
Τι νέο περιμένουμε από την Porsche
Καινούργια μοντέλα και στροφή στους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες σηματοδοτεί η έλευση της καινούργιας χρονιάς για τον διάσημο κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων από το Ζuffenhausen.
Continental: Πικραλίδα,η νέα εναλλακτική πηγή φυσικού καουτσούκ
Φύση, μοριακή βιολογία και εφαρμοσμένη οικολογία δημιουργούν τα νέα καινοτόμα ελαστικά του μέλλοντος, με τεχνογνωσία Continental.
Και η Ford στο χορό της αυτόνομης οδήγησης
Μια ακόμα μεγάλη εταιρεία διερευνά τη δυναμική της τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης επιχειρώντας μία πρώτη προσέγγιση.
Υβριδικά Συστήματα Υψηλής Απόδοσης
Το άλλο πρόσωπο της υβριδικής τεχνολογίας δεν εστιάζει μόνο στη μείωση της κατανάλωσης και στο «πράσινο» προφίλ των αυτοκινήτων, αλλά εισβάλλει και στο πεδίο των επιδόσεων, αναβαθμίζοντας την υψηλή απόδοση σε υπεραπόδοση.