Ο συγκεκριμένος αερόσακος εκτείνεται στο χώρο ανάμεσα σε οδηγό και συνοδηγό με στόχο τη μείωση των πιθανοτήτων τραυματισμού των τελευταίων στις πλευρικές συγκρούσεις.
Το Hyundai Motor Group ολοκληρώνει αυτή την περίοδο την εξέλιξη ενός νέου «κεντρικού-πλευρικού αερόσακου», όπως επισήμως χαρακτηρίζεται, με στόχο την περαιτέρω αύξηση των δεικτών ασφαλείας των αυτοκινήτων του. Χωρίς να παραθέσει περισσότερες λεπτομέρειες, ο κορεάτικος όμιλος δεσμεύτηκε μέσω των επίσημων ανακοινώσεών του ότι ο συγκεκριμένος τύπος αερόσακου θα εγκατασταθεί στα μελλοντικά μοντέλα των Hyundai και Kia.
Αυτός ο πρόσθετος αερόσακος αναπτύσσεται στο χώρο μεταξύ των καθισμάτων οδηγού-συνοδηγού, ώστε να αποτραπεί ο τραυματισμός των κεφαλιών τους. Στην περίπτωση που στο κάθισμα του συνοδηγού δεν φιλοξενείται επιβάτης, ο εν λόγω αερόσακος θα παρέχει προστασία στον οδηγό από πλευρικές συγκρούσεις που θα προέλθουν από τη δεξιά πλευρά του οχήματος. Αξίζει να σημειωθεί πως ο «κεντρικός-πλευρικός αερόσακος» βρίσκεται εγκατεστημένος στο κάθισμα του οδηγού.
Σύμφωνα με τους εμπνευστές του, ο «κεντρικός-πλευρικός αερόσακος» διαθέτει την ιδιότητα να διατηρεί τη μορφή του και να αντέχει το βάρος του επιβάτη. Μάλιστα, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι άνθρωποι του Hyundai Motor Group, το βάρος του είναι κατά 500 γραμμάρια μικρότερο σε σχέση με ανταγωνιστικά προϊόντα. Έτσι, χάρη και στο μικρότερο μέγεθός του, τόσο η Hyundai όσο και η Kia θα έχουν μεγαλύτερη ευελιξία σε σχέση με το σχήμα και τον τύπο του καθίσματος στον οποίο θα φιλοξενείται.
Σύμφωνα με το Hyundai Motor Group ο συγκεκριμένος τύπος αερόσακου αναμένεται να μειώσει τους τραυματισμούς στο κεφάλι που προκαλούνται από τη βίαιη επαφή των εμπρός επιβατών σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης κατά 80%.