top icon
Περιβάλλον

Toyota NS4 Plug-in Hybrid Concept: Ματιές στο μέλλον

Με το νέο αυτό πρωτότυπο, που παρουσιάστηκε στο Ντιτρόιτ, η Toyota μας προϊδεάζει για την εικόνα και την τεχνολογία των μελλοντικών υβριδικών μοντέλων της.

Με το νέο αυτό πρωτότυπο, που παρουσιάστηκε στο Ντιτρόιτ, η Toyota μας προϊδεάζει για την εικόνα και την τεχνολογία των μελλοντικών υβριδικών μοντέλων της.

Όπως ρητά δηλώνουν οι άνθρωποι του ιαπωνικού γίγαντα που ακούει στο όνομα Toyota, το NS4 Plug-inHybrid είναι ένα πρωτοποριακό πρωτότυπο μοντέλο που δίνει ξεκάθαρα το στίγμα των σχεδιαστικών προθέσεων τους, δίνοντας συνάμα ένα σαφές μήνυμα αναφορικά με την τεχνολογία που θα ενσωματώνουν αλλά και με τα επίπεδα ασφάλειας που θα επιτυγχάνουν τα επερχόμενα μοντέλα τους. Σε ότι αφορά την παράμετρο της αισθητικής, οι ίδιοι οι ιθύνοντες της Toyota ομολογούν πως τα προϊόντα τους οφείλουν να γίνουν πιο θελκτικά διαθέτοντας περισσότερα «συναισθηματικά» στοιχεία. Με το NS4, όπως υποστηρίζουν, γίνεται μια πρώτη προσπάθεια πάνω στην πλατφόρμα αυτή, με το εμπρός μέρος να γίνεται πιο οξύ, τον προφυλακτήρα να διαθέτει σμιλευμένη γραμμή σε συνδυασμό με μεγαλύτερους αεραγωγούς, ενώ πιο κομψά είναι και τα φώτα τόσο εμπρός όσο και πίσω. Ειδικά, σε ότι αφορά τα πίσω, τα οποία υιοθετούν και αυτά την τεχνολογία LED, το σχήμα τους παραπέμπει σε σπόιλερ! Από εκεί και πέρα, ιδιαίτερα εντυπωσιακή είναι η κλίση της οροφής και το σχήμα των πλευρικών κρυστάλλων, ενώ στο εσωτερικό κυριαρχούν οι απλές γραμμές, οι οποίες διακατέχονται από μια έντονη φουτουριστική διάθεση.

Πέρα από το παρουσιαστικό του, το NS4 ξεχωρίζει και στον τομέα της επικοινωνίας και του τρόπου με τον οποίο ο οδηγός και οι υπόλοιποι επιβαίνοντες χειρίζονται τις περιφερειακές λειτουργίες του οχήματός τους. Πιο συγκεκριμένα, μέσω της ευμεγέθους οθόνης αφής που βρίσκεται στην κονσόλα –η οποία σχεδιαστικά παραπέμπει σε smart phone– ελέγχονται για παράδειγμα οι λειτουργίες του προσωπικού σας iPod, του συστήματος κλιματισμού κοκ. Στον τομέα της ασφάλειας, το νέο υβριδικό concept car των Ιαπώνων είναι εφοδιασμένο με ένα εξελιγμένο σύστημα, το οποίο «ανεβάζει» το ύψος του πίσω τμήματος του καπό σε περίπτωση σύγκρουσης με πεζό μειώνοντας έτσι τις πιθανότητες τραυματισμού του κεφαλιού του. συν τοις άλλοις, το NS4 διαθέτει μια πλειάδα ηλεκτρονικών και μη συστημάτων ασφαλείας, όπως το Pre-Collision System (PCS), το Adaptive Driving Beam (ADB) που αφορά στη δέσμη των φωτιστικών σωμάτων και το Blind Spot Monitor (BSM). Επίσης, έχει γίνει μια ειδική επεξεργασία στις γυάλινες επιφάνειες του οχήματος, προκειμένου να είναι για λόγους οικονομίας καυσίμου πιο ελαφριές παρέχοντας συνάμα καλύτερη ορατότητα κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες, όπως η βροχή, η ομίχλη κοκ.



Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη του οχήματος, όπως ακριβώς συνέβη και στην περίπτωση του
Lexus LF-LC, οι Ιάπωνες δεν έδωσαν στη δημοσιότητα ακριβή στοιχεία, καθώς στις επίσημες δηλώσεις τους περιορίστηκαν στο να αναφέρουν απλώς πως το NS4 θα είναι εφοδιασμένο μʼ ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο θα είναι ελαφρύτερο και πιο συμπαγές σε διαστάσεις σε σύγκριση με εκείνο του Prius Plug-in Hybrid εξασφαλίζοντας συγχρόνως καλύτερη επιτάχυνση και απόκριση, αλλά και μεγαλύτερη αυτονομία σε συνδυασμό με μικρότερο χρόνο φόρτισης των συσσωρευτών ενέργειας (μπαταρίες) με τους οποίους θα συνεργάζεται.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ