top icon
Περιβάλλον

Toyota -Ford: συνεργασία στα υβριδικά συστήματα

Η Toyota και η Ford ανακοίνωσαν συμφωνία παραχώρησης αδειών ταυτόχρονης χρήσης υβριδικών συστημάτων και συστημάτων επεξεργασίας καυσαερίων

Η Toyota και η Ford ανακοίνωσαν συμφωνία παραχώρησης αδειών ταυτόχρονης χρήσης υβριδικών συστημάτων και συστημάτων επεξεργασίας καυσαερίων. Αποτέλεσμα αυτής της συνεργασίας ήταν η παραχώρηση άδειας από την Toyota για χρήση πατεντών τεχνολογίας ελέγχου υβριδικών συστημάτων στο υπό εξέλιξη υβριδικό σύστημα της Ford. Η τελευταία έχει δεσμευτεί για συνεχή βελτίωση της οικονομίας καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, και προσπαθεί να επιτύχει την περιβαλλοντική βιωσιμότητα χωρίς να επηρεάζονται οι επιδόσεις, η ασφάλεια, τα χαρακτηριστικά και η άνεση σε σχέση με τις προσδοκίες των πελατών. Το υβριδικό σύστημα της Fοrd θα έχει πάνω από 100 «πατέντες» και η εταιρεία θα λανσάρει το καλοκαίρι μία υβριδική-ηλεκτρική έκδοση του SUV Escape. Η Toyota, παρουσιάζοντας το Prius ως το πρώτο υβριδικό όχημα παραγωγής στον κόσμο το 1997, το οποίο έχει πωλήσει πάνω από 200.000 υβριδικά οχήματα, έχει δεσμευτεί να συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος και επιδιώκει ευρεία ανταλλαγή περιβαλλοντικών τεχνολογιών. Το 2002, για παράδειγμα, η Toyota και η Nissan συμφώνησαν για ανταλλαγή υβριδικών συστημάτων, συμπεριλαμβανομένης και τεχνικής συνεργασίας.

Τα υβριδικά οχήματα, που χαρακτηρίζονται για τις περιβαλλοντικές τους επιδόσεις στον τομέα των εκπομπών ρύπων και τη χαμηλή παραγωγή CO2, εξελίσσονται τώρα και για τις οδηγικές τους επιδόσεις. Η ζήτησή τους αυξάνεται, καθώς αποτελούν μία άκρως ελκυστική πρόταση για τον 21ο αιώνα. Ταυτόχρονα, οι εταιρίες Toyota και Ford κατέληξαν σε συμφωνία παραχώρησης άδειας χρήσης για μια σειρά πρωτότυπων τεχνολογιών επεξεργασίας καυσαερίων, με στόχο τους χαμηλότερους ρύπους σε κινητήρες «φτωχού» μίγματος. Οι άδειες χρήσης των τεχνολογιών αυτών, που παραχωρήθηκαν στη Ford και στις εταιρίες του ομίλου της, περιλαμβάνουν το σύστημα τριοδικού καταλυτικού μετατροπέα για τη μείωση της συσσώρευσης οξειδίων του αζώτου (NOx) με εφαρμογή στους κινητήρες «φτωχού μίγματος» ( βενζινοκινητήρες -πετρελαιοκινητήρες άμεσου ψεκασμού). Αντίστοιχα οι άδειες χρήσης των τεχνολογιών της Ford, που παραχωρήθηκαν στην Toyota, περιλαμβάνουν την τεχνολογία ελέγχου οξειδίων του αζώτου (Nox) και άμεσου ψεκασμού με ανάφλεξη μέσω σπινθήρα (Direct Injection Spark Ignition -DISI). Η Toyota και η Ford σκοπεύουν να προωθήσουν τις περιβαλλοντικές τεχνολογίες τους, τόσο σε εσωτερικό επίπεδο όσο και παραχωρώντας άδειες χρήσης σε όσους κατασκευαστές θελήσουν να προβούν σε εφαρμογή τους, θέλοντας να συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ