top icon
Περιβάλλον

Το υδρογονοκίνητο μέλλον της BMW

Δύο ενδιαφέροντα πρωτότυπα παρουσιάζει η Βαυαρική εταιρεία φωτογραφίζοντας τις επόμενες κινήσεις της στον τομέα των εναλλακτικών καυσίμων.

Στόχος δεν είναι μόνο να αναδειχτούν οι τεχνολογικές κατακτήσεις της μάρκας στον τομέα των κυψελών υδρογόνου, αλλά πρωτίστως να αποτελέσουν τη βάση για απτές και βιώσιμες προτάσεις στο εγγύς μέλλον. Προκειμένου μάλιστα να επιταχυνθούν οι εν λόγω εξελίξεις, που θα οδηγήσουν έως το 2020 στην παρουσίαση αλλά και διάθεση στις επομέρους αγορές του πρώτου Fuel Cell Electric Vehicle μαζικής παραγωγής της εταιρείας, οι Βαυαροί αναμένεται να αξιοποιήσουν στο έπακρο, όπως οι ίδιοι δηλώνουν, τους στενούς δεσμούς που έχουν εδώ και καιρό αναπτύξει με τους συναδέλφους τους στην Toyota, που ως γνωστόν, έχει ήδη παρουσιάσει τις δικές της προτάσεις στο συγκεκριμένο τομέα (βλ. Mirai). Με δεδομένες τις παραπάνω προθέσεις της, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε σήμερα δύο πολύ πρωτότυπα που παρουσιάζουν εξαιρετικό ενδιαφέρον: ένα που βασίζεται στο i8 και ένα που χρησιμοποιεί τη «μαγιά» της έκδοσης GT της Σειράς 5.

Χωρίς να επεκτείνονται σε λεπτομέρειες που να αφορούν τις τεχνικές περγαμηνές τους, οι Βαυαροί ανακοινώνουν πως κάτω από τις μεταλλικές επιφάνειες των δύο οχημάτων φιλοξενείται ένας ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 245 ίππων, η οποία αντλεί την ενέργειά του από κυψέλες υδρογόνου σε συνδυασμό με «κλασσικούς» συσσωρευτές ενέργειας αρμόδιους για τα επιμέρους ηλεκτρικά συστήματα των δύο οχημάτων. Αξίζει να προσθέσουμε πως το υδρογόνο αποθηκεύεται σε μια ειδικά σχεδιασμένη δεξαμενή ανάμεσα στους δύο άξονες σε πίεση 350 bar. Ο ανεφοδιασμός διαρκεί μόλις 5 λεπτά της ώρας, με την αυτονομία κίνησης με ένα «φουλάρισμα» να είναι αρκετό ώστε να διανυθούν πάνω από 500 χλμ._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ