Την Έκθεση του Πεκίνου επέλεξε η VW για να παρουσιάσει την ανοιχτή έκδοση του ηλεκτρικού E-Bugster Concept, το οποίο φωτογραφίζει ουσιαστικά την ανοιχτή έκδοση του σύγχρονου Σκαραβαίου.
Την Έκθεση του Πεκίνου επέλεξε η VW για να παρουσιάσει την ανοιχτή έκδοση του ηλεκτρικού E-Bugster Concept, το οποίο φωτογραφίζει ουσιαστικά την ανοιχτή έκδοση του σύγχρονου Σκαραβαίου.
Τον περασμένο Ιανουάριο, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, η VW παρουσίασε για πρώτη φορά το πρωτότυπο E-Bugster, μια ηλεκτρική παραλογή του νέου Beetle με ακόμα πιο… προχωρημένα σχεδιαστικά γνωρίσματα. Σήμερα, οι Γερμανοί προχωρούν ένα βήμα πιο μπροστά επιλέγοντας την Έκθεση του Πεκίνου ούτως ώστε να «αποκαλύψουν» την ανοιχτή εκδοχή του πρωτοτύπου. Με το γράμμα «Ε» να αντιπροσωπεύει τη λέξη «Electric» και τον τύπο της κινητήριας μονάδας και την «Bugster» να προέρχεται από τη σύντμηση των λέξεων «Bug», που στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού αποτελεί το παρατσούκλι του Beetle και «ster», πίσω από την οποία κρύβεται η λέξη «speedster», το ανοιχτό αυτό πρωτότυπο βασίζεται στο τελευταία γενιάς Beetle, με πιο… αθλητική και επιθετική όμως εξωτερική περιβολή, με τροχούς 20 ιντσών, χαμηλότερο ύψος αμαξώματος από το έδαφος και διαφορετικούς σε σχεδίαση εμπρός και πίσω προφυλακτήρες. Επίσης, χαρακτηριστικό είναι το πάνελ που καλύπτει τις μπαταρίες, πίσω ακριβώς από την πλάτη των δύο επιβατών, όπως και το χαμηλότερο κατά 90 χλστ. παρπρίζ. Σε ότι αφορά στις διαστάσεις του, η VW ανακοινώνει μήκος 4.278 μ. και πλάτος 1,838 μ., τιμή μεγαλύτερη κατά 30 χλστ. σε σύγκριση με εκείνη του «κανονικού» Beetle.
Σε ότι αφορά την κινητήρια μονάδα του οχήματος, οι ιθύνοντες της VW έχουν επιλέξει να εγκαταστήσουν έναν εξελιγμένο ηλεκτροκινητήρα (μηδενικών ασφαλώς εκπομπών ρύπων), ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και συνδυάζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου που με τη σειρά τους εξασφαλίζουν μια ελάχιστη αυτονομία κίνησης της τάξης των 180 χλμ. Σύμφωνα με τα επίσημα ανακοινωθέντα της γερμανικής εταιρείας, το ανοιχτό ηλεκτρικό πρωτότυπο είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 10,9 δλ. Σε ότι αφορά τη φόρτιση των συσσωρευτών με ενέργεια, η γερμανική εταιρεία ανακοινώνει πως χρειάζονται –όπως και στην περίπτωση του αντίστοιχου κλειστού- μόλις 35 λεπτά για μια πλήρη φόρτιση, ενώ, φυσικά, η τροφοδότησή τους πραγματοποιείται και μέσω της πέδησης του οχήματος.