X
Περιβάλλον

Περισσότερες λεπτομέρειες για την υβριδική Cayenne

H Porsche ετοιμάζεται να παρουσιάσει την υβριδική Cayenne η οποία θα είναι διαθέσιμη στις αρχές του 2010.

όπως όλα δείχνουν, η υβριδική Porsche Cayenne S θα είναι διαθέσιμη στις αρχές του 2010. Σύμφωνα με τα στοιχεία του γερμανού κατασκευαστή, η υβριδική Cayenne θα καταναλώνει λιγότερα από 9,0 λτ./100 χλμ. – σύμφωνα με τη νέα Ευρωπαϊκή Μέτρηση Μικτού Κύκλου – και οι εκπομπές CO2 της θα είναι 20% μικρότερες σε σύγκριση με ένα αντίστοιχου μεγέθους, κυβικών και δύναμης όχημα.
Ο κινητήρας της υβριδικής Cayenne S είναι ένας 3λιτρος υπερτροφοδοτούμενος V6 με απευθείας έγχυση καυσίμου (DFI), ο οποίος αποδίδει 333 ίππους και 439 Nm ροπής από τις 2.900 έως τις 5.300 σ.α.λ. Ο V6 αυτός συνδυάζεται με ένα σύγχρονο ηλεκτροκινητήρα τριών φάσεων, ο οποίος αποδίδει 52 ίππους και 300 Nm ροπής. Ο ίδιος κινητήρας λειτουργεί και ως εναλλάκτης, ενώ και οι δύο χρησιμοποιούν ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων.
Η υβριδική Cayenne S θα έχει επίσης ένα σετ μπαταριών ΝiMH ισχύος 38 kW οι οποίες δεν χρειάζονται συντήρηση και θα είναι τοποθετημένες στο χώρο της ρεζέρβας.
Η Porsche δηλώνει πως κατά τη διάρκεια των δοκιμών του αυτοκινήτου οι μηχανικοί κατάφεραν να οδηγήσουν την υβριδική Cayenne με ταχύτητες που έφταναν τα 140 χλμ./ώρα χωρίς τη χρήση του V6, ενώ σε επίπεδο επιδόσεων για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 6,8 δτ.
Για όσους, τέλος, θα ήθελαν τη συγκεκριμένη τεχνολογία, αλλά δεν είναι οπαδοί της κατηγορίας των SUV, η Porsche θα τοποθετήσει ένα παρόμοιο υβριδικό σύστημα και στην Porsche Panamera.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!