top icon

Ειδήσεις

Η ικανότητα των κατασκευαστών να χρησιμοποιούν φυσικά και ανακυκλωμένα υλικά στις νέες, τετράτροχες δημιουργίες τους αποτελεί πλέον μείζον ζήτημα για το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Το Groupe PSA, και ειδικότερα η Peugeot, φαίνεται πως έχουν ήδη τις απαντήσεις απέναντι στην εν λόγω πρόκληση.

Η Skoda βελτιστοποιεί με περισσή συνέπεια το οικολογικό της αποτύπωμα και στον τομέα της παραγωγής, καθώς από τις αρχές του 2020 έχει ανακυκλώσει όλα τα βιομηχανικά της απόβλητα, τα οποία συνήθως απορρίπτονται σε χώρους υγειονομικής ταφής.

Μία ενδιαφέρουσα όσο και αποκαλυπτική μελέτη επιστημόνων από τον μακρινό Καναδά έρχεται να αναδείξει ότι η συλλογή βασικών μετάλλων που προορίζονται για την κατασκευή μπαταριών από τον πυθμένα των ωκεανών είναι μακράν πιο οικολογική από την παραδοσιακή διαδικασία εξόρυξής τους στη στεριά.

Το λίθιο -ένα φυσικό ορυκτό μέταλλο η εξόρυξη του οποίου πραγματοποιείται σε συγκεκριμένες περιοχές του πλανήτη- χρησιμοποιείται ευρέως σήμερα στην κατασκευή μπαταριών που συναντάμε στα σύγχρονα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Μία ενδιαφέρουσα έρευνα του οργανισμού «Emissions Analytics» αποκαλύπτει ότι οι ανεξέλεγκτες, μέχρι και σήμερα, εκπομπές βλαβερών σωματιδίων από τα ελαστικά των αυτοκινήτων και την κύλισή τους στο δρόμο είναι πάνω από 1.000 φορές μεγαλύτερες από τις αντίστοιχες των συστημάτων εξαγωγής τους.

Τίποτα δεν πάει χαμένο! Ένα απορριμματοφόρο του Δήμου Χαλανδρίου κινείται με βιοαέριο, αξιοποιώντας τα οικιακά απόβλητα των δημοτών του. Η Ανδρονίκη Παντιώρα περιγράφει πως λειτουργεί το πρωτοποριακό αυτό project.

Με μία πολυσέλιδη έκθεσή της υπό τον τίτλο European Green Deal, η Ευρωπαϊκή Ένωση καλεί τα μέλη της να δράσουν προκειμένου η γηραιά ήπειρος να καταστεί περιβαλλοντικά ουδέτερη έως το 2050 - κίνηση που μεταξύ άλλων προαναγγέλλει την αναθεώρηση των στόχων μείωσης των εκπομπών CO2 για το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας.

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ