top icon

Περιβάλλον

Το πρόγραμμα για την διαχείριση οχημάτων τέλους ζωής υποτίθεται πως από τις 7 Φεβρουαρίου 2003 έχει ενεργοποιηθεί, προκειμένου να υπάρξει μία ενιαία μέθοδος για την αντιμετώπιση του προβλήματος σε ολόκληρη την Ευρώπη. Εντάξει, για τα ελληνικά δεδομένα είναι ακόμη πολύ νωρίς, κάτι θα έχουμε κάνει μέχρι τότε για να εναρμονιστούμε με […]

Ένας από τους σημαντικούς παράγοντες που επηρέασε τη ραγδαία αύξηση του στόλου των ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων είναι η δυσανάλογη αποταξινόμηση παλαιών οχημάτων, που δεν ξεπερνούν τις 30.000 σε ετήσια βάση, τη στιγμή που μόνο τα επιβατικά αυτοκίνητα που προστίθενται τουλάχιστον τα τελευταία χρόνια ξεπερνούν τις 250.000. Το αποτέλεσμα δεν είναι μόνο […]

Στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο κινδυνεύει να οδηγηθεί η Ελλάδα, καθώς σύμφωνα με δημοσίευματα του Tύπου, δεν έχει πάρει ακόμα τα κατάλληλα μέτρα για τη συγκέντρωση των οχημάτων που έχουν φτάσει στο τέλος του κύκλου ζωής τους. Η χώρα μας, η Γαλλία, το Βέλγιο, το Λουξεμβούργο, η Ιταλία, η Μ. Βρετανία, η Ιρλανδία, […]

Στις 24 Aπριλίου ξεκινά τη λειτουργία του ο πρώτος Σταθμός Kαυσίμου Yδρογόνου στον κόσμο, στο μακρινό μας Pέικγιαβικ της Iσλανδίας. Για πολλούς διακεκριμένα σκεπτόμενους ανθρώπους, όπως κάποτε ο Iούλιος Bερν (H Mυστηριώδης Nήσος: «Mια μέρα το νερό θα χρησιμοποιείται ως καύσιμο»), μια τέτοια εξέλιξη στο ενεργειακό πεδίο από εκεί θα άρχιζε […]

H Hyundai, η Ford, η Toyota, η DaimlerChrysler, η Nissan και η Peugeot-Citroen ενώνουν τις δυνάμεις τους στον τομέα έρευνας της τεχνολογίας κυψελών καυσίμου, προκειμένου να φθάσουν ταχύτερα στο ποθούμενο αποτέλεσμα: Tην σχετική εξισορρόπηση σε αυτονομία έναντι των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν για την κίνησή τους βενζινοκινητήρες. O στόχος που έχουν θέσει […]

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ