Την πρώτη θέση κατέκτησε η συμμετοχή του BMW Group Hellas, στον αγώνα Hi-Tech EKO Mobility Rally 2015, o οποίος προσμετρά στο θεσμό του Κυπέλλου Εναλλακτικών Ενεργειών (Alternative Energies Cup) της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου.
Το BMW Group Hellas συμμετείχε στην κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων (ΙΙΙΑ) με ένα BMW i3 BEV, το οποίο κατέκτησε την 1η θέση στη γενική κατάταξη (με 86 βαθμούς ποινής) με πλήρωμα τους Αντώνη Αδάναλη και Παρασκευή Λουκάκη. Παράλληλα, η συμμετοχή του BMW Group Hellas, κατέκτησε και τη 2η θέση στο διαγωνισμό οικονομικής οδήγησης, που πραγματοποιήθηκε στο σκέλος της πρώτης ημέρας του αγώνα (100,14 χλμ.). Η μέση κατανάλωση του BMW i3 BEV για τη συνολική διαδρομή, ήταν 11,26 kWh (7,98 kWh/1000 kg, με βάση τη μεθοδολογία μέτρησης του αγώνα).
Ο φετινός 2ήμερος αγώνας κάλυψε συνολικά 187,57 χλμ., από τα οποία τα 45,45 χλμ. αφορούσαν σε 6 Ειδικές Διαδρομές.
Στη 2η θέση της γενικής κατάταξης (με 315 βαθμούς ποινής) βρέθηκε ακόμα ένα BMW i3 BEV, με πλήρωμα τους Διονύση Νέγκα, Επίτιμο Πρόεδρο του ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο και Boycho Popov, ενώ στην 3η θέση (με 576 βαθμούς ποινής) τερμάτισαν οι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές του 2015, Jesus Echave και Juanan Delgado από τη χώρα των Βάσκων, με ένα Kia Soul EV.
Δύο ακόμα BMW i3 BEV συμμετείχαν στο φετινό αγώνα στην κατηγορία των Ηλεκτρικών Οχημάτων (συμμετοχές της BMW Σπανός ΑΕ – Επίσημου Αντιπρόσωπου BMW i). Η πρώτη συμμετοχή, με πλήρωμα τους Γιάννη Κωστούλα και Μάκη Χόνδρο, κατάφερε να κατακτήσει την 1η θέση στο διαγωνισμό οικονομικής οδήγησης (με μέση κατανάλωση 10,89 kWh (7,66 kWh/1000 kg, με βάση τη μεθοδολογία μέτρησης του αγώνα) και την 4η θέση στη γενική κατάταξη (με 1159 βαθμούς ποινής).
Η δεύτερη συμμετοχή, με πλήρωμα τους Γιώργο Σπανό και Μάνο Λαγουδάκη κατέκτησε την 3η θέση στο διαγωνισμό οικονομικής οδήγησης με μέση κατανάλωση 11,48 kWh (8,15 kWh/1000 kg, με βάση τη μεθοδολογία μέτρησης του αγώνα) και την 5η θέση στη γενική κατάταξη (με 1474 βαθμούς ποινής).
Τέλος, για πρώτη φορά φέτος, ένα BMW i 3 REx συμμετείχε και στην κατηγορία VII – VIII, που εντάσσονται τα υβριδικά και όλα τα οχήματα που κινούνται με εναλλακτικά καύσιμα. Το BMW i3 του BMW Group Hellas, με πλήρωμα τους Γ. Κατσαμπάνη και Ε. Σπυροπούλου, με το σύστημα επέκτασης αυτονομίας (Range Extender) κατάφερε να καλύψει στο πλαίσιο της δεύτερης ημέρας του αγώνα χωρίς να ανεφοδιαστεί και χωρίς να επαναφορτιστεί απόσταση 355 χλμ., καταναλώνοντας το 61% της χωρητικότητα της μπαταρίας (11,4 kWh) και 8,68 λίτρα βενζίνης. Η μέση κατανάλωση ανά 100 χλμ., ήταν συνεπώς 3,66 kWh και 2,44 λίτρα βενζίνης και το συνολικό κόστος μόλις 4€.
Το Hi-Tech ΕΚΟ Μοbility Rally, διοργανώνεται για 9η συνεχή χρονιά στην Ελλάδα από το Ελληνικό Ινστιτούτο Ηλεκτροκίνητων Οχημάτων (ΕΛ.ΙΝ.Η.Ο.) που αποτελεί τον αναγνωρισμένο από την F.I.A. και τον Εθνικό Φορέα Ανάπτυξης του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού με Ηλεκτρικά, Υβριδικά και Εναλλακτικών Καυσίμων αυτοκίνητα.
O φετινός αγώνας της κατηγορίας IIIA (Ηλεκτρικά Οχήματα) πραγματοποιήθηκε υπό την Αιγίδα του Δήμου της Αθήνας και του Δήμου Μαραθώνα, έχοντας εκκίνηση και τερματισμό στην Πλατεία Συντάγματος.