Μπορεί από σήμερα να επιστρέφει από τις… διακοπές ο δακτύλιος, στο κέντρο της Αθήνας, αλλά αυτό δεν απασχολεί καθόλου τους ιδιοκτήτες των υβριδικών αυτοκινήτων στην χώρα μας (όσοι και αν είναι αυτοί).
Μπορεί από σήμερα να επιστρέφει από τις… διακοπές ο δακτύλιος, στο κέντρο της Αθήνας, αλλά αυτό δεν απασχολεί καθόλου τους ιδιοκτήτες των υβριδικών αυτοκινήτων στην χώρα μας (όσοι και αν είναι αυτοί).
Μετά από αίτημα που κατέθεσε η Toyota Ελλάς α.ε.β.ε.ε. προς τα αρμόδια υπουργεία, αποφασίστηκε η εξαίρεση των υβριδικών αυτοκινήτων από τα περιοριστικά μέτρα κυκλοφορίας. Πρόκειται για μία σημαντική απόφαση, που ουσιαστικά συμπεριλαμβάνεται στο «Πρωτόκολλο Kyoto» το οποίο «υποχρεώνει» τις χώρες που το έχουν υπογράψει (μεταξύ των οποίων και την Ελλάδα) να λάβουν άμεσα μέτρα για τη μείωση των εκπομπών αερίων που είναι υπεύθυνα για το φαινόμενο του θερμοκηπίου.
H έντονη δραστηριοποίηση της Toyota Motor Corporation στα θέματα των υβριδικών οχημάτων, έχει επιφέρει και τους ανάλογους καρπούς αφού η πωλήσεις των συγκεκριμένων αυτοκινήτων έχουν σημειώσει ραγδαία άνοδο τον τελευταίο χρόνο.
Ήδη η ιαπωνική εταιρεία έχει παρουσιάσει το πρωτότυπο Eco Spirit³, το οποίο είναι στη φάση εξέλιξης, ενώ κυκλοφορεί ήδη στην αγοράς της Αμερικής και της Ιαπωνίας (σε περιορισμένο αριθμό) το υβριδικό SUV FCHV.
Στην χώρα μας κυκλοφορεί από την περασμένη άνοιξη το γνωστό πλέον Toyota Prius. Το υβριδικό μοντέλο της Toyota (το οποίο είναι το πρώτο μαζικής παραγωγής) έχει ξεπεράσει τις 100.000 πωλήσεις σε όλο τον κόσμο. Η τιμή του στην χώρα μας είναι 23.920 ευρώ.