Tο Chevrolet Sequel έγινε το πρώτο ηλεκτροκίνητο όχημα κυψελών καυσίμου που κατάφερε να διανύσει 300 μίλια με ένα ρεζερβουάρ υδρογόνου, εντός και εκτός πόλης, σε δημόσιους δρόμους, παράγοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Το Sequel παρουσιάστηκε στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Β. Αμερικής 2005 στο Ντιτρόιτ και η πρώτη λειτουργική έκδοση κυκλοφόρησε το περασμένο φθινόπωρο. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που ενσωματώνει επιτυχώς ένα σύστημα παραγωγής ισχύος μέσω κυψελών καυσίμου υδρογόνου με ένα μεγάλο αριθμό προηγμένων τεχνολογιών, όπως ηλεκτρονικά χειριστήρια διεύθυνσης και πέδησης (by-wire), ηλεκτροκινητήρες στις πλήμνες των τροχών, μπαταρίες ιόντων λιθίου και μία ελαφριά αλουμινένια δομή.
Χρησιμοποιεί καθαρό, ανανεώσιμο υδρογόνο σαν καύσιμο και εκπέμπει μόνον υδρατμούς. Τώρα είναι το πρώτο όχημα κυψελών καυσίμου που επιτυγχάνει στην πράξη την αυτονομία που επιθυμούν οι χρήστες ενός αυτοκινήτου.
Το ταξίδι των 300 μιλίων στην Πολιτεία της Νέας Υόρκης ξεκίνησε στο Κέντρο Δραστηριοτήτων Κυψελών Καυσίμου (Fuel Cell Activity Center) της General Motors στο Honeoye Falls, όπου οι μηχανικοί οι οποίοι έχουν εξελίξει την τεχνολογία κυψελών καυσίμου της εταιρείας.
Το Sequel διάνυσε 300 μίλια και διέσχισε τη γραμμή τερματισμού στο Tarrytown, καθώς η General Motors επανέλαβε τη δέσμευσή της να φέρει μέρος του επόμενου στόλου της των 100 και πλέον Chevrolet Equinox κυψελών καυσίμου, στην ευρύτερη μητροπολιτική περιοχή της Νέας Υόρκης φέτος το φθινόπωρο, στο πλαίσιο του προγράμματος δοκιμής «Project Driveway».