Το γνωστό υβριδικό υπερ-αυτοκίνητο Vision Efficient Dynamics της BMW αρχίζει πλέον να παίρνει την τελική του μορφή, την οποία σε λίγα μόλις χρόνια θα δούμε και στη γραμμή παραγωγής των Βαυαρών!
Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, το οικολογικό αυτό 4θεσιο(!) supercar θα φέρει την κατοχυρωμένη από τους Βαυαρούς ονομασία i8, ενώ δεν αποκλείεται, αμέσως μετά, η BMW να παρουσιάσει μια 2θεσία παραλλαγή του βασισμένη στο «μικρό» ηλεκτροκίνητο Megacity, το οποίο αναμένεται και αυτό με τη σειρά του μέσα στο 2013. Σε κάθε περίπτωση, το φουτουριστικό και πρωτότυπο, μέχρι και αυτή τη στιγμή, i8 (σ.σ.: χαρακτηριστικό σχεδιαστικό highlight του μοντέλου αποτελούν οι τύπου gullwing πόρτες του) θα εφοδιάζεται με ένα μικτό σύστημα κίνησης, το οποίο θα αποτελείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ και έναν τούρμπο πετρελαιοκινητήρα. Πιο συγκεκριμένα, ο τελευταίος, ακολουθώντας τις επιταγές του downsizing, θα είναι 3κύλινδρος, με άμεσο ψεκασμό και χωρητικότητα μόλις 1,5 λίτρων, αποδίδοντας 163 ίππους. Θα συνδυάζεται δε με έναν ηλεκτροκινητήρα στον πίσω (σημ.: ανάμεσα στον κινητήρα και το 6τάχυτο DCT κιβώτιο), με σταθερή ισχύ 33 ίππων και μέγιστη 51, καθώς και έναν αντίστοιχο στον πίσω άξονα, με σταθερή ισχύ 80 ίππων, η οποία όμως μπορεί για 30 δευτερόλεπτα να σκαρφαλώσει στους 112, αλλά και στους 139, για τα επόμενα 10 δλ.! Η συνδυαστική ωστόσο ισχύς και των τριών αυτών κινητήριων μονάδων, η οποία θα εξασφαλίζει μία επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,8 δλ., θα ανέρχεται στους 356 ίππους. Σημαντικά επίσης επιτεύγματα του νέου i8 θα είναι αφενός ότι η μέση κατανάλωση του δεν θα υπερβαίνει τα 3,8 λίτρα για κάθε 100 χλμ. κίνησης, αφετέρου το γεγονός ότι οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα για κάθε χλμ. δεν θα ξεπερνούν τα 100 gr, σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζουν οι Βαυαροί δημιουργοί του. _Χ.Α.