top icon
Περιβάλλον

Αποκάλυψη για τη νέα Lamborghini Asterion LPI910-4!

Η Lamborghini κάνει για μια ακόμα φορά το θαύμα της παρουσιάζοντας ένα υβριδικό plug in πρωτότυπο μοντέλο με απόδοση 910 ίππων βάζοντας στο στόχαστρό της τις κορυφαίες Ferrari LaFerrari, McLaren P1 και Porsche 918 Spyder.

Η Lamborghini κάνει για μια ακόμα φορά το θαύμα της παρουσιάζοντας ένα υβριδικό plug in πρωτότυπο μοντέλο με απόδοση 910 ίππων βάζοντας στο στόχαστρό της τις κορυφαίες Ferrari LaFerrari, McLaren P1 και Porsche 918 Spyder.

Το εντυπωσιακό αυτό πρωτότυπο, το οποίο παρουσίασε πριν λίγες μόλις στιγμές ο ίδιος ο CEO της Lamborghini, αποτελεί ένα… πρωτόγνωρο για την εταιρεία βήμα, καθώς πρόκειται για την πρώτη «υβριδική» της προσπάθεια. Σημείο αναφοράς στην πέρα για πέρα εντυπωσιακή Asterion LPI910-4 αποτελεί το «πακέτο» των κινητήριων μονάδων της, το οποίο απαρτίζεται από τον γνωστό V10 κινητήρα της Huracan χωρητικότητας 5,2 λίτρων και τρεις ηλεκτροκινητήρες, εκ των οποίων ο ένας είναι τοποθετημένος στο κιβώτιο μεταφέροντας ροπή στους πίσω τροχούς και οι άλλοι δύο στον εμπρός άξονα, όπου και μεταφέρουν τα διόλου ευκαταφρόνητα… αποθέματα ισχύος τους. Συνδυαστικά, το όλο πακέτο έχει απόδοση 910 ίππων, εκ των οποίων περίπου το ένα τρίτο (βλ. 300 ίπποι) προέρχεται από τους ηλεκτροκινητήρες. Σύμφωνα με τους Ιταλούς, αλλά και τους ιθύνοντες της VW που συμμετείχαν ενεργά στην εξέλιξη του υβριδικού συστήματος κίνησης, η μέση κατανάλωση της Asterion είναι 4,2 λιτ./100 χλμ., ενώ οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα μόλις 98 gr/χλμ. Από εκεί και πέρα, ο οδηγός της Asterion LPI910-4 έχει τη δυνατότητα να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα λειτουργίας του υβριδικού συστήματος κίνησης: Z, για μηδενικές εκπομπές ρύπων και κίνηση αμιγώς με τους ηλεκτροκινητήρες, Ι, για «μικτή» χρήση (σημ.: το γράμμα I προέρχεται από τη λέξη Ibrido, που στα ιταλικά σημαίνει υβριδικό) και Τ (Termico, δηλαδή θερμικό) για χρήση αποκλειστικά με τον V10.

Σύμφωνα με τους Ιταλούς, στο πρόγραμμα Ζ η νέα Asterion μπορεί να κινηθεί με ταχύτητες έως 125 χλμ./ώρα για αποστάσεις που δεν ξεπερνούν τα 50 στο σύνολο χλμ. Σε ότι αφορά στις επιδόσεις με όλες τις κινητήριες μονάδες να συνεισφέρουν όλη τους την ικμάδα, η Lamborghini ανακοινώνει πως το νέο… αστέρι της χρειάζεται μόλις 3 δλ. για να «πιάσει» τα 100 χλμ./ώρα διαθέτοντας την ίδια στιγμή, χάρη στους 910 ίππους, τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 320 χλμ./ώρα.

Σχεδιαστικά, το αυστηρά 2θέσιο αυτό πρωτότυπο της Lamborghini (σ.σ.: ο διαθέσιμος χώρος πίσω από τους εμπρός επιβάτες προορίζεται για εναπόθεση αποσκευών…) δίνει το στίγμα των μελλοντικών σχεδιαστικών προθέσεων των Ιταλών (λέγε με Urus SUV), με το εμπρός μέρος να είναι ιδιαίτερα «γωνιώδες» και πιο «ψηλό» σε σχέση με τα σύγχρονα αισθητικά πρότυπα της εταιρείας, διατηρώντας, την ίδια στιγμή, ειδικά στο πίσω τμήμα του αμαξώματος, στενούς δεσμούς με το παρόν (βλ. Huracan).

Αξίζει να προσθέσουμε σε ότι αφορά στην επιλογή της ονομασίας του μοντέλου, πως το Asterion (Αστερίων) προέρχεται από το μυθικό Μινώταυρο της ελληνικής αρχαιότητας._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ