Η Γαλλία επενδύει συστηματικά στην ανάπτυξη των απαραιτήτων υποδομών για την «υποδοχή» όλο και περισσότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στους δρόμους της.
Αν υπάρχει μία σημαντική τροχοπέδη που εμποδίζει την εμπορική διείσδυση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στις κατά τόπου αγορές -πέραν ασφαλώς εκείνης που σχετίζεται με το αυξημένο κόστος αγοράς τους- τότε σίγουρα αυτή δεν είναι άλλη από τις ελλιπείς υποδομές υποστήριξής τους. Με σημαντικότερη, αν μη τι άλλο, εκείνη που συνδέεται άμεσα με τον αριθμό των σταθμών φόρτισης των μπαταριών με τις οποίες εξοπλίζονται τα αυτοκίνητα του είδους.
Διαβάστε επίσης: Νέοι σταθμοί φόρτισης από τη Fastned
Η Γαλλία, θέλοντας να ανατρέψει την ως άνω κατάσταση, κατάφερε μέσα στους 12 μήνες της χρονιάς που πέρασε να θέσει σε ισχύ 12.000 νέους σταθμούς φόρτισης στο σύνολο της επικράτειάς της. Η επίδοση αυτή τοποθετεί τη χώρα στην πρώτη θέση της Ευρώπης, καθώς στη Γερμανία και το Ην. Βασίλειο που ακολουθούν στις θέσεις 2 και 3, το 2017 δημιουργήθηκαν 8.000 και 2.800 νέοι σταθμοί αντίστοιχα. Αξίζει να σημειωθεί πως αυτή τη στιγμή στη Γερμανία οι σταθμοί φόρτισης ανέρχονται στους μόλις 10.800.
Διαβάστε επίσης: Σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε… βενζινάδικα
Στη Γαλλία, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατάφεραν να αποσπάσουν μερίδιο αγοράς της τάξης το μόλις 1,5% τη χρονιά που πέρασε, ενώ σε αντίστοιχα επίπεδα (1,7%) κινούνται και οι επιδόσεις των αυτοκινήτων του είδους στη Μ. Βρετανία. Ως γνωστόν, στον τομέα αυτό, τα ηνία κατέχει η Νορβηγία, όπου τα Zero Emission Vehicles καταλαμβάνουν αυτή τη στιγμή μερίδιο 21%._Χ.Α.