top icon
Talk of the town

Bentley Continental: Grand Tourer στην κυριολεξία

Είκοσι χρόνια μετά την παρουσίασή της, η Bentley Continental παραμένει ένα απαράμιλλο Gran Turismo πολυτελείας με υψηλές επιδόσεις και ανέσεις για καθημερινές μετακινήσεις αλλά και μακρινά ταξίδια.

Θα τολμούσα να πω, κατά την προσωπική μου άποψη βέβαια, πως η Bentley Continental αποτελεί το απόλυτο Gran Turismo όχημα. Ένας ισορροπημένος συνδυασμός σχεδιασμού, δυναμικής, άνεσης, πολυτέλειας, ισχύος και απέριττης κομψότητας.

Όταν το Group VW ανέλαβε το 2003 τα ηνία της Bentley, η Continental ήταν το πρώτο δείγμα γραφής υπό το νέο ιδιοκτησιακό καθεστώς. Ήταν η πρώτη Bentley στην ιστορία που θα κατασκευαζόταν με τεχνικές μαζικής παραγωγής. Όχι μόνο δεν έχασε από το πρεστίζ της, αντιθέτως το τελικό προϊόν ήταν απόλυτα ισάξιο της ένδοξης ιστορίας του θρυλικού οίκου Bentley. Η υποδοχή και αποδοχή της από το κοινό ήταν θριαμβευτική. Κλείνοντας πλέον είκοσι χρόνια παρουσίας, η Continental παραμένει η επιτομή ενός απόλυτα κομψού GT υψηλών επιδόσεων και ενός απαράμιλλου, διαχρονικού και εμβληματικού σχεδιασμού.

Για το 2023 παρουσίασε, λοιπόν, τη νέα σειρά S, στην κλασική έκδοση GT αλλά και σε GTC (Cabrio). Με την πρώτη ματιά, είναι εμφανές ότι η επιλογή του χρωματισμού της επίσημης παρουσίασής της, το Cambrian Grey, σε συνδυασμό με τη μαύρη μάσκα, τους 21 ιντσών μαύρους τροχούς, τα μαυρισμένα στεφάνια γύρω από τους προβολείς και τις εξατμίσεις, θέλει σαφώς να τονίσει τον σπορ χαρακτήρα της.

Continental GT and GTC S

Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος με αυτόν της απλής έκδοσης, δηλαδή 8κύλινδρος με 542 ίππους ιπποδύναμης, και τα 0-100 χλμ. έρχονται σε μόλις 4 δευτερόλεπτα. Το Οn demand AllWheel Drive μαζί με το Bentley Dynamic Ride είναι πλέον στάνταρντ με την έκδοση Sport. Κατεβάζοντας την κουκούλα, επιλέγεις Sport mode και απολαμβάνεις τον «συμφωνικό βρυχηθμό των ανοιχτών εξατμίσεων»! Οι συνδυασμοί που σου προσφέρονται για να σχεδιάσεις τη δική σου εκδοχή είναι ατέλειωτοι. Η έκδοση S, λοιπόν, τοποθετείται ανάμεσα στη «γρήγορη» Speed 12κύλινδρη με τους 650 ίππους και στην απλή 8κύλινδρη GT και GTC.

Από τις πιο κομψές σχεδιαστικές εφαρμογές είναι η αναδιπλούμενη κονσόλα· με μία πλήρη περιστροφή, με το πάτημα ενός μπουτόν η κεντρική οθόνη εναλλάσσεται με μια κομψή διάταξη τριών αναλογικών οργάνων.

Ναι, είκοσι χρόνια αργότερα συνεχίζω και ψηφίζω την Continental Bentley ως την uber alles GT!

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Continental GT and GTC S
  • Continental GT and GTC S
  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ