Στους 4Τροχούς Μαΐου, που κυκλοφορούν εκτάκτως το Μ. Σάββατο με την Καθημερινή της Κυριακής, βρεθήκαμε στην Αντίπ, μεταξύ Καννών και Νίκαιας, το μέρος που επέλεξε η Porsche ως κέντρο της παγκόσμιας παρουσίασης της νέας Macan, έχοντας σχεδιάσει το ιδανικό road book, σε περιοχές γνώριμες από το Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Προφανώς η γερμανική εταιρεία νιώθει μεγάλη αυτοπεποίθηση για το νέο της δημιούργημα, δίνοντας την ευκαιρία στους δημοσιογράφους του ειδικού Τύπου να το αξιολογήσουν σε δύσκολες και δεόντως οδηγοκεντρικές διαδρομές, προκειμένου να δικαιωθεί ο ισχυρισμός της· ότι δηλαδή πρόκειται για το πλέον σπορ μοντέλο της κατηγορίας. H Porsche έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα τολμηρή στην πρόσφατη ιστορία της. Ανεβαίνοντας από νωρίς στο άρμα των SUV, δε φοβήθηκε στη συνέχεια να υιοθετήσει πετρελαιοκίνητα κινητήρια σύνολα, ενώ σήμερα, με τη νέα Macan, διατηρεί απαρέγκλιτα την πορεία που έχει χαράξει για τον εξηλεκτρισμό της γκάμας της.
Την ίδια ώρα, οδηγούμε επί ελληνικού εδάφους την απόλυτη 911 (992) GT3 της γερμανικής εταιρείας. Η παράδοση θέλει κάθε νέα Porsche 911 να θεωρείται η κορυφαία. Μέχρι την επόμενη. Εδώ όμως πρόκειται για την εξαίρεση, με διαχρονική αξία εξήντα ετών, ακόμα και αν η hybrid εκδοχή, που αναμένεται το καλοκαίρι, προσφέρεται και σε έκδοση GT3. Τίποτα δε θα μας εκπλήξει από τη μεριά του Τσουφενχάουζεν, από τη στιγμή που θα πρόκειται για την «911». Σε κάθε περίπτωση, αυτή η GT3 επιβεβαιώνει ότι είμαστε τυχεροί που οδηγήσαμε και απολαύσαμε την κορυφαία «911» όλων των εποχών…
Στο τεύχος Μαΐου 2024 ταξιδεύουμε στην Πόλη του Φωτός και διοργανώτρια των Ολυμπιακών και Παραολυμπιακών Αγώνων του 2024, με το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο στην ιστορία της Toyota, το bZ4X! Σε έναν προορισμό όπως το Παρίσι, του οποίου το ταξιδιωτικό μέγεθος δεν περιγράφεται με ακρίβεια ούτε μέσα από βιβλιογραφία ή στίχους ποίησης και δισκογραφίας, για το απόλυτο αθλητικό γεγονός του πλανήτη, για το οποίο άλλοτε έπαυαν και οι πόλεμοι.
Στις συγκριτικές δοκιμές του τεύχους, αποδεικνύεται ότι ένα οικονομικό B–SUV με μικρό υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα και χειροκίνητο κιβώτιο είναι ένα καυτό εμπορικό θέμα, όπως προκύπτει από τη συνάντηση του ανανεωμένου VW T–Cross με τα καταξιωμένα Nissan Juke, Opel Mokka και Seat Arona.
COVER STORY: PORSCHE MACAN
ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ: PORSCHE 911 -992- GT3
ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ: ΜΕ TOYOTA bZ4X ΣΤΟ «ΠΑΡΙΣΙ 2024»
4Τ ELECTRIC: CUPRA BORN eBOOST 231 PS – MG4 245 PS // BYD SEAL AWD 530 PS // XEV YOYO – MICROLINO // BMW iX2 xDrive30
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ: VW T-CROSS 116 PS – NISSAN JUKE 114 PS – OPEL MOKKA 100 PS – SEAT ARONA 95 PS
ΔΟΚΙΜΕΣ: VW TIGUAN 1.5 eTSI 150 PS // CITROEN C5 AIRCROSS HYBRID 136
CLASSIC: MGB GT – MG4 XPOWER
Δείτε το νέο τεύχος!