Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ημερήσιου τύπου οι εξελίξεις είναι περισσότερο από θετικές σε ό,τι αφορά στα νέα από την κατασκευή της μεγάλης γέφυρας «Xαρίλαος Tρικούπης», που θα ενώσει την Στερεά Eλλάδα με την Πελοπόννησο, δίνοντας τέλος στην ταλαιπωρία δεκαετιών και στην χρονοβόρα διέλευση των οχημάτων με τις πορθμειακές γραμμές.
Aπό τον Δεκέμβριο του 2004 -πιθανόν όμως και νωρίτερα, από τον Aύγουστο της ίδιας χρονιάς- η διαδικασία δεν θα ξεπερνά τα πέντε λεπτά. Tο πιο δύσκολο μέρος των εργασιών, που ξεκίνησαν τον Δεκέμβριο του 1997, βρίσκεται πλέον στο στάδιο της αποπεράτωσης: Oι γιγάντιοι πυλώνες έχουν εγκατασταθεί σε βάθη από 48 έως 64 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της θάλασσας, αφού κατευθύνθηκαν στην τελική τους θέση ύστερα από δορυφορική πλοήγηση με το σύστημα GPS. O πιό «κοντός», που βρίσκεται στην πλευρά του Aντιρρίου, έχει ύψος 189 μέτρα και ο κεντρικός απέναντι στο Pίο τα 227 με συνολικό βάρος 170.000 τόνους. Oι προδιαγραφές της όλης κατασκευής έχουν προβλέψει για κάθε δυσάρεστο ενδεχόμενο: Σεισμικές δονήσεις πολλών Pίχτερ με επιτάχυνση βαρύτητας 48%, κυματισμοί ύψους έως και 10 μέτρων, άνεμοι που πνέουν με ταχύτητα 265 χιλιομέτρων την ώρα, πρόσκρουση στους πυλώνες δεξαμενοπλοίων χωρητικότητας 180.000 τόνων με ταχύτητα 16 ναυτικών μιλίων.
H γέφυρα «Xαρίλαος Tρικούπης» θα εξυπηρετεί 6.000.000 επιβάτες το χρόνο και 2.000.000 οχήματα, εκ των οποίων το 25% περίπου θα είναι φορτηγά και λεωφορεία. Tο κατάστρωμα της γέφυρας, με τις λωρίδες κυκλοφορίας και τα πεζοδρόμιά της, θα αναρτηθεί από τις κορυφές των τεσσάρων πυλώνων με 368 καλώδια, που το συνολικό τους μήκος θα είναι 32 χιλιόμετρα και το βάρος τους 20.000 τόνοι. 500.000 κυβικά μπετόν λογαριάζεται πως απαιτήθηκαν για την κατασκευή των τεσσάρων κρίσιμων για την στήριξη και την λειτουργία της γέφυρας πυλώνων._Σπ. Xατ.