top icon
Επικαιρότητα

Υβριδικό θα είναι το νέο Subaru Impreza WRX STi

Το πνεύμα… οικολογίας δεν θα μπορούσε παρά να αγγίξει και τη Subaru.

Το ότι η Subaru έχει ήδη αρχίσει την εξέλιξη της νέας γενιάς Impreza, κάθε άλλο παρά μυστικό είναι. Αυτό που είναι λιγότερο γνωστό στο ευρύ κοινό είναι πως οι Ιάπωνες σκέπτονται να προικίσουν την παραδοσιακά κορυφαία έκδοση του νέου τους μοντέλου, αυτή με τα μαγικά αρχικά WRX STi, με ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Όχι τόσο για να αυξήσουν τη συνολική ισχύ του «πακέτου», αλλά κυρίως για να μειώσουν την κατανάλωση και τις μέσες εκπομπές ρύπων. Κάτι που, θέλοντας και μη, είναι πλέον αναγκαίο με δεδομένες τις ολοένα και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων.

Σύμφωνα με τις νεότερες πληροφορίες, οι οποίες όμως δεν έχουν ακόμα επιβεβαιωθεί από επίσημα χείλη, το νέο Impreza WRX STi θα διαθέτει μια εξελιγμένη εκδοχή του γνωστού 2λιτρου κινητήρα μπόξερ, σε συνδυασμό με έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο τελευταίος, μάλιστα, θα μεταφέρει την ισχύ του στους πίσω τροχούς αφήνοντας τα… υπόλοιπα (τον εμπρός άξονα, δηλαδή) στο θερμικό κινητήρα. Όπως αντιλαμβάνεστε, το νέο Impreza WRX STi δεν θα διαθέτει το γνωστό σύστημα τετρακίνησης Symmetrical All Wheel Drive της Subaru, άλλα ένα εντελώς διαφορετικό σε φιλοσοφία σε σχέση με ό,τι μέχρι σήμερα γνωρίζαμε…

Οι Ιάπωνες θεωρούν πως το υβριδικό σύστημα κίνησης θα αποδίδει εύκολα περί τους 330 συνδυαστικούς ίππους έχοντας τη βοήθεια ενός 6ταχυτου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Το σημαντικότερο ωστόσο επίτευγμα του «διττού» συστήματος παροχής ισχύος του νέου Impreza WRX STi είναι η μέση κατανάλωση του, η οποία δεν θα υπερβαίνει κατά μέσο όρο τα 6,5 λίτρα για κάθε 100 χλμ./ώρα.

Η αποκάλυψη του νέου WRX STi, το οποίο θα «πατά» στη νέα πλατφόρμα SGP (Subaru Global Platform), δεν αναμένεται να πραγματοποιηθεί πριν τους πρώτους μήνες του 2017. Και σίγουρα, μετά την πρεμιέρα των «ταπεινότερων» παραλλαγών του._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ