Με κόστος κάτω από 40.000 € στην υπόλοιπη Ευρώπη, η έκδοση λανσαρίσματος 1ST του νέου, ηλεκτροκίνητου ID.3 της VW με τη μεσαίου μεγέθους μπαταρία είναι από σήμερα κιόλας διαθέσιμη για προ-παραγγελία.
Όπως ακριβώς μας είχε υποσχεθεί η γερμανική εταιρεία πριν δύο μόλις μήνες, και συγκεκριμένα αμέσως μετά το άνοιγμα της αυλαίας της 89ης Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης, σήμερα το πρωί άνοιξε και επίσημα πλέον στον ιστότοπο www.volkswagen.com/id-prebooking η σχετική εφαρμογή που επιτρέπει σε όσους κατοίκους της γηραιάς ηπείρου επιθυμούν (πλην Ελλήνων) να… κλείσουν θέση προκειμένου να αποκτήσουν προτεραιότητα στο κατασκευαστικό slot ενός εκ των 30.000 αντιτύπων της έκδοσης λανσαρίσματος 1ST του πρώτου ηλεκτροκίνητου μοντέλου ευρείας παραγωγής της VW που θα αποκαλυφθεί πλήρως στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το προσεχές φθινόπωρο: Ο λόγος, για το ID.3, όπως είναι και επίσημα πλέον η εμπορική του ονομασία.
Επί της ουσίας, πρόκειται για την πρώτη επίσημη έναρξη των προ-κράτησεων του γερμανικού μοντέλου για την Ευρώπη, η οποία συνοδεύεται για την περίσταση από την καταβολή «εγγύηση συμμετοχής» ύψους 1.000 € ανά αυτοκίνητο. Όπως ανακοινώθηκε, η έκδοση 1ST του νέου ID.3 «έχει διαμορφωθεί περιλαμβάνοντας πλούσιο εξοπλισμό σε συνδυασμό με την μεσαίου μεγέθους μπαταρία η οποία αναμένεται να είναι και η πιο δημοφιλής». Αξίζει να σημειωθεί πως με τις τρεις επιλογές μπαταρίας (μικρή, μεσαία, μεγάλη), η αυτονομία κίνησης με μια πλήρη φόρτιση θα κυμαίνεται από 330 έως και 550 χιλιομέτρων, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, με την ειδική έκδοση 1ST να έχει αυτονομία 420 χλμ.
Όπως χαρακτηριστικά επισημαίνουν σήμερα οι ιθύνοντες της VW στις επίσημες ανακοινώσεις του, παρά το γεγονός ότι η βασική έκδοση του νέου ID.3 με την μικρότερη εκδοχή της μπαταρίας των Γερμανών θα έχει τιμή κάτω από 30.000 € στη Γερμανία, η 1ST θα τιμολογείται κάτω από το άτυπο φράγμα των 40.000 € (πριν την αφαίρεση της όποιας κρατικής επιδότησης).
Την ίδια στιγμή, η VW προσφέρει στους αγοραστές του ID.3 1ST τη δυνατότητα να λαμβάνουν δωρεάν ηλεκτρική ενέργεια για τα οχήματά τους για 1 έτος και με μέγιστο όριο τις 2.000 kWh, σε όλα τα δημόσια σημεία φόρτισης Volkswagen We Charge, καθώς και στο πανευρωπαϊκό δίκτυο ταχείας φόρτισης Ionity, στο οποίο συμμετέχει η VW.
Το νέο VW ID.3 αναμένεται, ως μοντέλο, να είναι απαλλαγμένο σε πολύ μεγάλο βαθμό από εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, με την μπαταρία, αλλά και ολόκληρο το «σώμα» του να κατασκευάζονται με τη χρήση ενέργειας που προέρχεται αποκλειστικά από ανανεώσιμες πηγές. Όπως επισημαίνεται, η παραγωγή του ID.3 1ST πρόκειται να αρχίσει, όπως είχε προγραμματιστεί, στα τέλη του 2019, με τα πρώτα οχήματα να παραδίδονται στους ιδιοκτήτες τους περίπου στα μέσα του 2020.
Η VW προσφέρει το ID.3 1ST σε τέσσερα χρώματα και τρεις εκδόσεις. Όλες θα διαθέτουν «μεγάλες ζάντες» και πλήρες επίπεδο εξοπλισμού με πολλές δυνατότητες και ευκολίες, συμπεριλαμβανομένου του φωνητικού ελέγχου και του συστήματος πλοήγησης. Η έκδοση 1ST Plus θα διαθέτει επιπλέον διχρωμία, καθώς και το σύστημα IQ.DRIVE, ενώ 1ST Max θα είναι εφοδιασμένη με μια μεγάλου μεγέθους πανοραμική οροφή και head-up display.
Αξίζει να σημειωθεί πως η διαδικασία των προ-κρατήσεων για τις εκδόσεις λανσαρίσματος του νέου ID.3 προσφέρεται σε 29 ευρωπαϊκές αγορές – περιέργως, όχι στην ελληνική όπως και εσείς μπορείτε να δείτε «μπαίνοντας» στον σχετικό ιστότοπο – με σημαντικότερες εξ αυτών, σύμφωνα με την VW, να είναι εκείνες της Νορβηγίας, της Γερμανίας, της Ολλανδίας, της Γαλλίας, της Μ. Βρετανίας και της Αυστρίας.
Κατά μέσο όρο, η VW σχεδιάζει να παραδώσει περισσότερα από 100.000 ID.3 σε ετήσια βάση._Χ.Α.