Τα πρώτα αντίτυπα του νέου Skoda Scala βγήκαν από τη γραμμή παραγωγής.
Τα πρώτα αντίτυπα του νέου Skoda Scala βγήκαν σήμερα από τη γραμμή παραγγής οχημάτων που διαθέτει η τσέχικη εταιρεία, μέλος του VW Group, στη Mlada Boleslav. Αν μη τι άλλο, πρόκειται για ένα μοντέλο που συνιστά ένα μεγάλο άλμα για τους Τσέχους αποτελώντας παράλληλα ένα σημαντικό στοίχημα για τη Skoda, καθώς ο αντικαταστάτης του Rapid «χτυπά» πλέον ευθέως στην καρδιά της κατηγορίας C βάζοντας στο στόχαστρό του την αφρόκρεμα του είδους: τα VW Golf και Ford Focus, σε πρώτη φάση, αλλά και επίσης δυνατά ονόματα, όπως το Peugeot 308, το νέο Megane και φυσικά τις προτάσεις της άπω Ανατολής, όπως τη νέα Toyota Corolla και το νέο επίσης Kia Ceed.
Πρόκειται για ένα τυπικό μικρο-μεσαίο χάτσμπακ που βασίζεται στο δάπεδο MQB του Ομίλου VW. Το μήκος του είναι 4,362 μ., το πλάτος του σχεδόν 1,8 μ. και το ύψος του 1.471 χλστ., την ώρα που το μεταξόνιό του ανέρχεται στα 2,649 μ. Οι Τσέχοι υπόσχονται πως οι διαθέσιμοι χώροι στην καμπίνα συναγωνίζονται στα ίσια εκείνους του Octavia, και για του λόγου το αληθές παραθέτουν μερικά ενδιαφέροντα αριθμητικά μεγέθη. Όπως είναι η απόσταση των γονάτων των πίσω επιβατών από την πλάτη του καθίσματος (73 χλστ., όση και στο Octavia), τον «αέρα» που αφορά στους αγκώνες των επιβατών (1,429 μ. έναντι 1,449), καθώς και εκείνον για τα κεφάλια των πίσω σε σχέση με την οροφή του αυτοκινήτου (982 χλστ. έναντι 980 χλστ.). Ο δε χώρος αποσκευών οριοθετείται με τα καθίσματα στην όρθια θέση στα 467 λίτρα.
Την κίνηση παρέχει μια γκάμα κινητήρων ντίζελ, βενζίνης και CNG με απόδοση από 90 έως και 150 ίππους. Αφετηρία θα αποτελεί ο γνώριμος 1.0 TSI, ο οποίος θα αποδίδει 95 ή 115 ίππους συνεργαζόμενος στην πρώτη περίπτωση με 5άρι κιβώτιο και στη δεύτερη με 6άρι ή προαιρετικά με το 7τάχυτο DSG του ομίλου VW. Από εκεί και μετά, ο 1.5 TSI θα είναι «παρών» αποδίδοντας 150 ίππους, σε συνδυασμό με τα κιβώτια ταχυτήτων της έκδοσης 1.0 TSI 115 PS. Το ίδιο «πακέτο» μετάδοσης θα εξοπλίζει και τον 1.6 TDI, ο οποίος αποδίδει 115 ίππους και ροπή 250 Nm. Ο δε 1.0 G-TEC, ο οποίος θα κάνει το ντεμπούτο του μέσα στο 2019, θα έχει απόδοση 90 ίππων. Αξίζει να αναφερθεί, τέλος, πως η έκδοση με το προαιρετικό σύστημα Sport Chassis Preset, η οποία θα έχει χαμηλωμένο κατά 15 χλστ. αμάξωμα, θα παρέχει στον οδηγό να επιλέξει ένα από τα προγράμματα Normal και Sport που μεταβάλλουν την απόσβεση των αμορτισέρ._Χ.Α.