H VW παράλληλα με την παρουσίαση της επόμενης γενιάς Touareg το 2010 προβλέπεται να παρουσιάσει και μία νέα υβριδική έκδοση.
Το VW Touareg χρησιμοποιεί ήδη τη βενζίνη και το πετρέλαιο ως καύσιμες ύλες και τώρα στοχεύει να παρουσιάσει και μια τρίτη, υβριδική έκδοση, παράλληλα με την παρουσίαση της επόμενης γενιάς Touareg το 2010.
Το υβριδικό Touareg θα χρησιμοποιεί ένα νέο 3λιτρο V6 υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 333 ίππων που θα συνδέεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ. Ο βενζινοκινητήρας θα αποδίδει 440 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ., ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ θα είναι ισχύος 38 kW και θα αποδίδει ροπή 300 Nm. Μάλιστα, ήδη τα πρώτα πρωτότυπα διεξάγουν δοκιμές.
Το Touareg αυτό βασίζεται στην παράλληλη λειτουργία των κινητήρων του, μειώνοντας έτσι την κατανάλωση του καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Θα υπάρχει όμως και ειδική διάταξη που θα επιτρέπει στο όχημα να κινηθεί αποκλειστικά με τον ηλεκτροκινητήρα, με ταχύτητα που θα φτάνει έως και τα 50 χλμ./ώρα. Σε κάθε περίπτωση, η ροπή θα φτάνει στους τροχούς μέσω ενός νέου αυτόματου κιβωτίου οκτώ σχέσεων.
Στο νέο Touareg θα υπάρχει επίσης σύστημα stop-start για τη διακοπή της λειτουργίας του κινητήρα στις αστικές διαδρομές, ενώ θα υπάρχει και σύστημα τροφοδοσίας των μπαταριών και του ηλεκτροκινητήρα από την ενέργεια που παράγεται κατά το φρενάρισμα.
Η VW ισχυρίζεται ότι οι δυνατότητες έλξης ή αναρρίχησης του υβριδικού Touareg δεν θα μεταβληθούν σε σύγκριση με τα «συμβατικά». Μάλιστα, για να αντισταθμιστεί το επιπλέον βάρος από τις μπαταρίες και το υβριδικό σύστημα, έχει χρησιμοποιηθεί ένα ελαφρύτερο διαφορικό Τόρσεν και η υποβοήθηση στο τιμόνι θα είναι πλέον ηλεκτρονική.