top icon
Επικαιρότητα

VW Polo WRC Street

Δίνοντας το στίγμα των μελλοντικών της κινήσεων, η VW παρουσίασε υπό τη μορφή πρωτοτύπου την πολιτική έκδοση, ή αλλιώς την έκδοση δρόμου, του Polo WRC, που αναμένεται στην παραγωγή στα τέλη του 2013.

Δίνοντας το στίγμα των μελλοντικών της κινήσεων, η VW παρουσίασε υπό τη μορφή πρωτοτύπου την πολιτική έκδοση, ή αλλιώς την έκδοση δρόμου, του Polo WRC, που αναμένεται στην παραγωγή στα τέλη του 2013.

Αντλώντας την έμπνευσή του από το «καθαρόαιμο» Polo WRC, με το οποίο η VW αναμένεται να δώσει το παρόν στους αγώνες του αντίστοιχου θεσμού από το 2013 και εξής, η γερμανική εταιρεία παρουσίασε σήμερα επίσημα το πρωτότυπο μοντέλο Polo WRC Street. Ασφαλώς, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς από τις επίσημες φωτογραφίες του μοντέλου τις οποίες σας παραθέτουμε, δεν πρόκειται παρά για την κορυφαία έκδοση δρόμου του γερμανικού super mini και –βέβαια- έναν σημαντικό αντίπαλο απέναντι στα hot μικρά της κατηγορίας (Opel Corsa OPC, Renault Clio Sport κοκ), ο οποίος αναμένεται να πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής της εταιρείας στα τέλη του 2013, για περιορισμένο όμως αριθμό αντιτύπων. Προς το παρόν, πάντως, η VW δεν προσδιορίζει τον ακριβή όγκο της παραγωγής του «πολιτικού» Polo WRC Street.

Στον τεχνικό τομέα, σημείο αναφοράς στο πρωτότυπο Polo WRC Street αποτελεί ο κινητήρας που έχει αναλάβει την κίνηση του, ο οποίος δεν είναι άλλος από τον γνωστό 2λιτρο TSI της VW. Για την περίσταση, η απόδοση του, σύμφωνα με τα επίσημα ανακοινωθέντα της εταιρείας, ανέρχεται στους 220 ίππους, τιμή που υπερβαίνει ακόμα και εκείνη του… ίδιου κινητήρα που τοποθετείται εδώ και καιρό στο γνωστό μας Golf GTi. Σχεδιαστικά, το μοντέλο κοσμείται, πέρα από τις κομψές μπλε-γκρι ρίγες στο πλάι, την οροφή και το εμπρός καπό, από τις διπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος, την πιο επιθετική διαμόρφωση του εμπρόσθιου τμήματος του αμαξώματος, καθώς και από τους μεγαλύτερους τροχούς. Προς το παρόν, δυστυχώς, η γερμανική εταιρεία δεν δίνει στη δημοσιότητα περισσότερα στοιχεία αναφορικά με τις επιλογές που θα δούμε στους υπόλοιπους τομείς (αναρτήσεις, μετάδοση, φρένα κτλ.), ούτε και επίσημα στοιχεία αναφορικά με τις επιδόσεις του μοντέλου.

Σε ότι τέλος αφορά στο εσωτερικό, με δεδομένη την εικόνα που αποκομίζουμε από τη σχετική φωτογραφία που αναδημοσιεύουμε, τα κυρίαρχα στοιχεία είναι τα καθίσματα τύπου μπάκετ και –βέβαια- οι επενδύσεις από αλκαντάρα, τόσο στα τελευταία όσο και στη στεφάνη του συστήματος διεύθυνσης.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ