Η VW φέρνει στο φως σήμερα τον γνωστό 3κύλινδρο βενζινοκινητήρα του 1,0 λίτρου ο οποίος για την περίσταση μπορεί να καταναλώσει και φυσικό αέριο, καθώς και τη νέα γενιά του συστήματος coasting που θα κάνει πρεμιέρα στο νέο Golf.
Η γερμανική εταιρεία «επισκέπτεται» ξανά το γνωστό τεχνολογικό συμπόσιο που πραγματοποιείται κάθε χρόνο στην πόλη της Βιέννης παρουσιάζοντας εκεί δύο νέες τεχνολογικές της κατακτήσεις. Εν προκειμένω, τον γνωστό 1.000άρη 3κύλινδρο TGI κινητήρα της, ο οποίος μπορεί να καταναλώσει φυσικό αέριο (Compressed Natural Gas-CNG) ή βενζίνη κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του αποδίδοντας σε κάθε περίπτωση 90 ίππους. Η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε ελάχιστα ομολογουμένως στοιχεία όσον αφορά στον νέο TGI κινητήρα της περιοριζόμενη μόνο στη γενικόλογη αναφορά περί περιορισμένων εκπομπών ρύπων.
Παράλληλα, η VW παρουσίασε στη Βιέννη και τη νέα γενιά του συστήματος coasting, το οποίο θα μπορεί να σβήνει εντελώς τον κινητήρα σε περίπτωση όπου το αυτοκίνητο κατεβαίνει μια επικλινή επιφάνεια ή όταν απλά ο οδηγός σηκώσει το πόδι του από το γκάζι. Φυσικά, σε αυτή την περίπτωση το σύστημα υποβοήθησης πέδησης, τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, αλλά και τα «περιφερειακά» συστήματα ελέγχου και άνεσης του οχήματος θα παραμένουν… εν ζωή, με την αρωγή ενός μικρο-υβριδικού συστήματος με συμπαγείς διαστάσεις που έρχεται να «προστεθεί» στο υπάρχον 12βολτο αποτελούμενο από μια μικρού μεγέθους μπαταρία ιόντων λιθίου. Όπως διευκρίνισαν οι Γερμανοί, η πρεμιέρα του νέου αυτού συστήματος coasting θα γινει μέσα στο καλοκαίρι με αφορμή το ντεμπούτο της έκδοσης BlueMotion του νέου Golf που θα κινείται με τον 1.5 TSI EVO1 κινητήρα σε συνδυασμό με κιβώτιο DSG. Αξίζει εδώ να αναφέρουμε πως το εν λόγω σύστημα θα «εργάζεται» σε ταχύτητες έως 130 χλμ./ώρα μειώνοντας κατά μέσο όρο την κατανάλωση καυσίμου κατά 0,4 λιτ./100 χλμ._Χ.Α.