Η VW επιμένει στα ντίζελ αναβαθμίζοντας για την περίσταση την περιβαλλοντική συμπεριφορά του 2λιτρου TDI κινητήρα της με την προσθήκη ενός mild-hybrid συστήματος των 12V.
Παρά το βαρύ πλήγμα που δέχτηκε τα τελευταία δυόμιση χρόνια εξαιτίας του διαβόητου σκανδάλου χειραγώγησης των εκπομπών ρύπων, η VW δε σταμάτησε ποτέ να μιλά για το μέλλον αλλά και για τη βιωσιμότητα, εν γένει, των πετρελαιοκινητήρων της γκάμας της. Και τώρα, όπως όλα δείχνουν, ήρθε η ώρα να μας αποδείξει και εμπράκτως του… λόγου το αληθές παρουσιάζοντας στο Τεχνολογικό Συμπόσιο που πραγματοποιείται αυτές τις μέρες στη Βιέννη της Αυστρίας την ήπια υβριδική εκδοχή του 2λιτρου TDI κινητήρα της, λίγες ώρες μετά την επίσημη πρεμιέρα του 48βολτου mild–hybrid συστήματος που θα χρησιμοποιεί η εταιρεία στις εκδόσεις βενζίνης του νέου Golf.
Για την περίσταση, ο 2.0 TDI Evo κινητήρας των Γερμανών, ο οποίος φέρει την κωδική ονομασία ΕΑ288, συνδυάζεται με μία 12βολτη μπαταρία ιόντων λιθίου και μία γεννήτρια-μίζα με ιμάντα. Στις επίσημες ανακοινώσεις της η VW αναφέρει πως ο νέος αυτός πετρελαιοκινητήρας χαρακτηρίζεται από τις «εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές σε όλους τους κύκλους μέτρησης» διαθέτοντας σε σχέση με τον απερχόμενο μικρότερες τριβές, αλλά και λιγότερες θερμικές απώλειες. Ο κινητήρας διαθέτει, φυσικά, φίλτρο παρακράτησης σωματιδίων, καθώς και νέο τούρμπο με καλύτερη απόκριση. Σε ότι αφορά στην απόδοση, ο ΕΑ288 θα είναι διαθέσιμος σε διάφορες εκδοχές ισχύος αποδίδοντας από 136 έως και 204 ίππους. Θα είναι δε ικανός να τοποθετηθεί τόσο κατά το διαμήκη άξονα ενός αυτοκινήτου, όσο και εγκάρσια σε μοντέλα του ομίλου που χρησιμοποιούν τα δάπεδο MQB. Όπως ανακοινώθηκε, η πρώτη του εφαρμογή θα πραγματοποιηθεί σε μοντέλα της Audi._Χ.Α.