Εκπτώσεις για την αγορά νέων αυτοκινήτων σε όσους ιδιοκτήτες παραδώσουν το παλιό τους αυτοκίνητο, το οποίο φέρει το παράτυπο λογισμικό χειραγώγησης των αποτελεσμάτων στις πιστοποιημένες δοκιμές μέτρησης των εκπομπών ρύπων, αναμένεται, σύμφωνα με το πρακτορείο DTP, να προσφέρει η VW.
Με την κίνηση αυτή στόχος της εταιρείας είναι να δοθούν οικονομικά κίνητρα σε συγκεκριμένους ιδιοκτήτες των «επίμαχων» οχημάτων προκειμένου έτσι να σταθεροποιηθούν οι πωλήσεις της μάρκας εντός Γερμανίας. Με τον τρόπο αυτό, οι άνθρωποι της VW προσδοκούν συγχρόνως να μειώσουν τις αναμενόμενες πιέσεις των πελατών της για άμεση αποκατάσταση των παλιών οχημάτων τους. Σύμφωνα με τους πρώτους υπολογισμούς , κάθε αντιπρόσωπος της VW εντός της γεωγραφικής επικράτειας τη χώρας θα πρέπει να διαχειριστεί κατά μέσο όρο πάνω από 1.100 οχήματα με τις «επιδιορθώσεις» να απαιτούν πάνω από μιάμιση ώρα εργασίας ανά όχημα, γεγονός που θα οδηγήσει σε μεγάλες, όπως επισημαίνουν οι ιθύνοντές της εταιρείας, καθυστερήσεις. Συνολικά, τα πωληθέντα στη Γερμανία αυτοκίνητα που φέρουν το παράτυπο αυτό λογισμικό ξεπερνούν σε αριθμό τα 2,4 εκ.
Σύμφωνα με πηγές προερχόμενες από το εσωτερικό της VW αλλά και τους επίσημους αντιπροσώπους της στη Γερμανία, τις οποίες επικαλείται το πρακτορείο DTP, οι εκπτώσεις θα επικεντρωθούν στους ιδιοκτήτες των οχημάτων με τον 1.600άρη TDI EA189 κινητήρα, ο οποίος χρειάζεται εκτενείς τροποποιήσει στο hardware, επομένως και τις πιο κοστοβόρες για την εταιρεία αλλαγές, προκειμένου να καταστεί σύννομος με τις επίσημες προδιαγραφές.
Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με δικό του δημοσίευμα, το πρακτορείο Reuters μετέδωσε πως η VW έθεσε σε διαθεσιμότητα ένα ακόμα στέλεχός της και συγκεκριμένα τον Hanno Jelden, ο οποίος διετέλεσε επικεφαλής των ηλεκτρονικών συστημάτων των κινητήρων της εταιρείας. Σύμφωνα με την εφημερίδα Bild am Sonntagm, οι ανακριτικές αρχές τις χώρας ερευνούν τον ακριβή ρόλο του Jelden στο σκάνδαλο #dieselgate με τις κατηγορίες να επικεντρώνονται στο αδίκημα της απάτης. Ο Jelden, ο οποίος εργάζεται για λογαριασμό της VW επί 22 έτη στον τομέα των ηλεκτρονικών συστημάτων διαχείρισης των κινητήρων της, δεν έχει ακόμα επιβεβαιώσει την είδηση, κάτι που ισχύει και για την ίδια την VW, η οποία αρνήθηκε κάθε σχόλιο επί του θέματος.
Στο ίδιο δημοσίευμα, η γερμανική εφημερίδα μεταδίδει πως ο Winterkorn, ο οποίος παραιτήθηκε τον περασμένο μήνα από τη θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου του Ομίλου VW, βγήκε «καθαρός» με βάση τις έρευνες που πραγματοποίησαν οι ιθύνοντες του, καθώς, όπως οι τελευταίοι επικαλούνται, «δεν γνώριζε τίποτα αναφορικά με την ύπαρξη του παράτυπου αυτού λογισμικού».
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού Manager Magazine, η VW σκοπεύει να παγώσει τις προγραμματισμένες για το 2016 προαγωγές πολλών εκ των στελεχών της σε όλες τις μάρκες του Ομίλου, προκειμένου να πραγματοποιηθούν έτσι ακόμα περισσότερες οικονομίες, οι οποίες και θα… διοχετευτούν για την αποκατάσταση των «πληγέντων» οχημάτων ανά την Ευρώπη. Μάλιστα, το περιοδικό αναφέρει πως για τους ίδιους ακριβώς λόγους η επόμενη γενιά του VW Golf θα φέρει πολλά από τα επιμέρους μέρη της υπάρχουσας εκδοχής του μοντέλου._Χ.Α.
Δείτε στα παρακάτω links τη χρονολογική εξέλιξη όλων των γεγονότων του πολύκροτου σκανδάλου #dieselgate._Χ.Α.
VW AG: Οσμές σκανδάλου με επίκεντρο τις εκπομπές ρύπων στις ΗΠΑ
Η VW παραδέχεται το «σκάνδαλο ρύπων»
VW #dieselgate: Τέλος εποχής για τον Martin Winterkorn
Πως λειτουργεί το παράνομο λογισμικό της VW
VW #dieselgate: Η θύελλα συνεχίζεται
VW #dieselgate: Αλλαγή φρουράς
EPA: Μετρήσεις ρύπων σε πραγματικές συνθήκες
Ελβετία: Απαγόρευση πωλήσεων για τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα προδιαγραφών Euro 5 του VW Group!
VW #dieselgate: Διορία μέχρι 7 Οκτωβρίου
VW #dieselgate: 2,1 εκ. Audi φέρουν το παράτυπο λογισμικό
VW #dieselgate: Εισαγγελική έρευνα κατά Winterkorn
VW #dieselgate: Έτσι ξεκίνησαν όλα;
VW #dieselgate: Σε αναζήτηση ρευστού…
VW #dieselgate: Ενημέρωση για τα αυτοκίνητα που επηρρεάζονται στην Ελλάδα
VW #dieselgate: Πόσο θα κοστίσει το σκάνδαλο;
VW #dieselgate: Έρχονται περικοπές…
VW #dieselgate: Τον Ιανουάριο ξεκινούν οι ανακλήσεις
VW #dieselgate: Λογισμικό «ελέγχου» και στους ΜΥ2016 κινητήρες ντίζελ
VW #dieselgate: Στο μικροσκόπιο τα «καθαρά» δάνεια της VW
To #dieselgate γίνεται… ταινία!
VW Group: Προσεχώς… καθαρότερο!