Mε 170 ίππους και 24,5 χλγμ. από 1.400 μόλις κ.εκ., το νέο Golf GT αναμένεται να κλέψει καρδιές! Η νέα έκδοση του εμπορικότερου μοντέλου της Vοlkswagen παρουσιάστηκε στην Ελλάδα και μας εντυπωσίασε από την πρώτη μας κιόλας επαφή, χάρη στη συμπεριφορά του κινητήρα του, τις επιδόσεις, αλλά και λόγω των δυναμικών του χαρακτηριστικών που το κατατάσσουν κάτω από τις κορυφαίες εκδόσεις «R32» και «GTi».
Το… «κόλπο» της εκτόξευσης ισχύος και ροπής, που χρησιμοποίησαν οι Γερμανοί, είναι η διπλή υπερτροφοδότηση του κινητήρα άμεσου ψεκασμού, με έναν μηχανικό υπερσυμπιεστή στις χαμηλές στορφές λειτουργίας και έναν στροβιλοσυμπιεστή εξάτμισης στις υψηλές.
Η διάταξη αυτή προσφέρει άφθονα αποθέματα ροπής στις χαμηλομεσαίες στροφές, ενώ παράλληλα εξασφαλίζει και τη ελαχιστοποίηση της υστέρησης απόκρισης του τούρμπο, το γνωστό σε όλους μας «τούρμπολαγκ».
Το Golf GT εισάγεται ήδη στη χώρα μας με πλούσιο εξοπλισμό (μεταξύ άλλων με κλιματισμό, 17αρες ζάντες αλουμινίου, ESP) στην τιμή των 23.850 ευρώ για την τρίθυρη έκδοση και 24.670 ευρώ για την πεντάθυρη.
Σύντομα αναμένεται και μια δεύτερη έκδοχη του ίδιου κινητήρα, με 140, όμως, ίππους, η οποία θα αποτελέσει τη βάση για μία ακόμα έκδοση του Golf, αλλά και του Touran.
Πλήρης δοκιμή και τεχνική ανάλυση ακολουθεί στο τεύχος των 4Τ που κυκλοφορεί στις 4 Απριλίου. Μείνετε συντονισμένοι…_Ν.Κ.