top icon
Επικαιρότητα

ΒΜW Μ Division: Έμφαση στις εκδόσεις CSL και GTS

Οι πάντοτε δραστήριοι Βαυαροί του Μ Division ρίχνουν μεγάλο βάρος στις επερχόμενες ειδικές εκδόσεις CSL και GTS ανταποκρινόμενοι έτσι στη διαφαινόμενα υψηλή ζήτησή τους.

Όπως σας είχαμε και εμείς επιβεβαιώσει με ανάρτηση μας πριν έναν περίπου μήνα (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ), η BMW και ειδικότερα το τμήμα Μ ετοιμάζεται να επαναφέρει στο προσκήνιο της ειδικές εκδόσεις που θα κοσμούνται από τα αρχικά CSL και GTS. Αρχής γενομένης, από την Μ2, είδηση που επιβεβαίωσε και ο ίδιος ο αντιπρόεδρος του M Division, Dirk Hacker, σε δηλώσεις του στο βρετανικό autocar.

«Η εμπορική πορεία της Μ2 κινείται σε υψηλότερα κατά 40-50% επίπεδα από τις προσδοκίες μας. Η ζήτηση για αυτοκίνητα σαν τη Μ2, που πιθανόν είναι το πιο καθαρόαιμο προϊόν του M Division σήμερα, μας έχει εκπλήξει και αυτό ανοίγει νέες ευκαιρίες για να κατασκευάσουμε πιο extreme αυτοκίνητα στο πνεύμα των μοντέλων GTS και CSL», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Dirk Hacker.

Και προσέθεσε:

«Κάθε αυτοκίνητο που έχει κληρονομιά με το μηχανοκίνητο αθλητισμό είναι μια ευκαιρία για εμάς. Νέες αγορές ανοίγουν πάντα για αυτά τα αυτοκίνητα και αυτό είναι κάτι που θα αυξηθεί, εφόσον συνεχίζουμε να κατασκευάζουμε αυτοκίνητα που είναι αρκετά ξεχωριστά».

Σύμφωνα με τις υπάρχουσες μέχρι και αυτή τη στιγμή πληροφορίες, η νέα M2 CSL θα χρησιμοποιεί για λόγους αξιοπιστίας και καλύτερης απόκρισης τον 3λιτρο «straight-six» κινητήρα των Μ3 και Μ4 (S55) και όχι μια βελτιωμένη εκδοχή του συνόλου που κινεί σήμερα το «απλό» μοντέλο (Ν55). Θα συνδυάζεται δε τόσο με το γνωστό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των Βαυαρών, όσο και με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, που διόλου τυχαία αποτελεί σήμερα την πιο δημοφιλή ανάμεσα στις δύο επιλογή για τη «βασική» Μ2.

Ωστόσο, όπως δήλωσε ο Dirk Hacker, το μέλλον των χειροκίνητων κιβωτίων στη γκάμα των μοντέλων Μ δεν είναι και τόσο ευοίωνο.

«Μου αρέσει πολύ το χειροκίνητο κιβώτιο, αλλά εκτός από τη Μ2, η ανταπόκριση του κοινού μικραίνει διαρκώς. Το σίγουρο είναι πως ένα κιβώτιο διπλού συμπλέκτη προσφέρει καλύτερη απόδοση και οικονομία».

Πότε θα δούμε τη νέα Μ2 CSL να κάνει το επίσημο ντεμπούτο της; Με τους Βαυαρούς να κρατούν μέχρι και αυτή τη στιγμή κλειστό το στόμα τους, όλα δείχνουν πως η πλέον hardcore έκδοση δρόμου της Μ2 θα παρουσιαστεί αμέσως μετά την πρεμιέρα της ανανεωμένης σειράς, η οποία θα κάνει την εμφάνισή της μέσα στο 2018. Οπότε, λογικό είναι να μιλάμε για ένα χρονικό διάστημα για την αποκάλυψη της έκδοσης CSL μεταξύ 12 και 18 μηνών.

Αναφερόμενος στις πληροφορίες που θέλουν το M Division να προχωρά στην υιοθέτηση του συστήματος τετρακίνηση της νέας BMW M5 και στα μικρότερα μοντέλα της οικογένειας, ο Hacker ήταν σαφής:

«Σίγουρα θα αυξήσουμε την ισχύ στις νέες αυτές εκδόσεις., αλλά δεν θέλουμε να αυξήσουμε και το βάρος. Θα χρησιμοποιούμε επομένως την τετρακίνηση όπου χρειάζεται»._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ