Νέες πληροφορίες αναδύονται αναφορικά με το μέλλον του πρωτοτύπου Sports Ride της ιαπωνικής Yamaha.
Το μικρό κουπέ της Yamaha, που έκλεψε τα βλέμματα στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου του Τόκιο, είναι πολύ πιθανό να μπει στην παραγωγή. Αυτό τουλάχιστον αναφέρουν έγκυρα δημοσιεύματα του διεθνούς Τύπου επικαλούμενα πηγές προερχόμενες από το «εσωτερικό» της Yamaha.
Μέχρι και αυτή τη στιγμή, η ιαπωνική εταιρεία κατασκευής μοτοσικλετών δεν έχει ανοίξει τα χαρτιά της αναφορικά με τον κινητήρα που θα κινεί την έκδοση παραγωγής του Sports Ride. Παρ’ όλα αυτά, σύμφωνα με τις πιο «φρέσκιες» πληροφορίες, το ιαπωνικό κουπέ δεν θα φορά τον 3κύλινδρο 1.000άρη κινητήρα του πρωτοτύπου Motiv, όπως αρχικά είχε διαρρεύσει στα διεθνή αυτοκινητικά μέσα ενημέρωσης, αλλά έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα με χωρητικότητα 1,5 λίτρων, ο οποίος είναι πολύ πιθανό να αγγίζει ή και να ξεπερνά σε απόδοση τους 170 ίππους.
Κάθε άλλο παρά αυθαίρετο θα ήταν αν εικάζαμε πως πρόκειται για έναν κινητήρα με καταγωγή… Toyota, μιας και είναι γνωστές οι πολύ καλές σχέσεις ανάμεσα στις δύο ιαπωνικές εταιρείες. Τόσο σήμερα, όσο και στο πρόσφατο παρελθόν.
Κατά πάσα πιθανότητα, αν τα σχέδια της Yamaha ευοδωθούν, η έκδοση προ-παραγωγής του Sports Ride θα παρουσιαστεί μέσα στο 2017 και η τελική στις αρχές του επόμενου έτους.
Θυμίζουμε πως το Sports Ride Concept κυοφορεί στα ενδότερά του μια νεότερη εκδοχή της πρωτοποριακής τεχνολογίας iStream που εισήγαγε στο πρόσφατο παρελθόν ο γνωστός σχεδιαστής Gordon Murray, με το υαλόνημα να έχει στη συγκεκριμένη περίπτωση αντικατασταθεί από ανθρακόνημα. Ειδικά για την περίσταση, καθοριστική ήταν η συμβολή της επίσης ιαπωνικής εταιρείας Toray, η οποία εξέλιξε για λογαριασμό της Yamaha και του νέου Sports Ride Concept ένα κυψελοειδές δικτύωμα/μπανιέρα από πεπιεσμένο χαρτί ανάμεσα σε φύλλα ανθρακονήματος.
Από το σχεδιασμό, πάντως, του εντυπωσιακού Sports Ride Concept, ο δημιουργός της θρυλικής McLaren F1… απείχε χαρακτηριστικά, καθώς καθ’ ύλην αρμόδιος για την εσωτερική και εξωτερική αμφίεση του «μικρού» αυτού κουπέ είναι ο πρώην σχεδιαστής της Toyota, Dezi Nagaya, ο οποίος «άντλησε» πολλά αισθητικά γνωρίσματα από τις supersport 2τροχες προτάσεις ευρείας παραγωγής της Yamaha.
Αξίζει να προσθέσουμε πως η έκδοση παραγωγής δεν θα διαφέρει σημαντικά σε διαστάσεις σε σχέση με την πρωτότυπη, μιας το μήκος της δεν θα υπερβεί τα 3,9 μ., το πλάτος τα 1,7 και το ύψος τα 1,2. Το μεγαλύτερο ωστόσο στοίχημα για τους Ιάπωνες δεν είναι το μέγεθος του αυτοκινήτου, αλλά το βάρος, καθώς στο επίκεντρο των προσπαθειών τους είναι η τελική ένδειξη της ζυγαριάς να μην ξεπερνά το μαγική όσο και συναρπαστική, συνάμα, ένδειξη «750»._Χ.Α.