Η γερμανική εταιρεία αποκαλύπτει περισσότερα στοιχεία για τις εκδόσεις του νέου και ηλεκτρικού για την περίσταση αυτοκινήτου του… λαού που είναι έτοιμη να λανσάρει στην αγορά στα τέλη του 2019.
Έχοντας θέσει ως αρχικό της στόχο την κατασκευή 100.000 ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανά έτος από το 2020 και μετά, τα οποία θα βασίζονται στην πλατφόρμα MEB, η γερμανική εταιρεία αποκαλύπτει σήμερα μέσω δηλώσεων του επικεφαλής του προγράμματος προϊοντικής ανάπτυξης του E-Mobility της VW περισσότερες λεπτομέρειες για την μπαταρία και τα επίπεδα αυτονομίας του νέου αυτοκινήτου του… λαού. Που για την περίσταση, βέβαια, θα είναι αμιγώς ηλεκτρικό, 5θυρο και έτοιμο προς διάθεση με δεδομένες τις σαφείς δεσμεύσεις της εταιρείας για έναρξη της παραγωγής του νέου I.D. Hatchback το Νοέμβριο του επόμενου έτους, στις αρχές του 2020.
Σύμφωνα με τον Christian Senger, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο ευρείας κλίμακας των Γερμανών της VW θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις με κάθε μια από αυτές να εξασφαλίζει, χάρη στο διαφορετικό μέγεθος των μπαταριών της, διαφορετική αυτονομία κίνησης.
«Έχουμε τρεις διαφορετικές αυτονομίες στο I.D. Hatchback ώστε να απευθυνθούμε σε ένα κοινό με διαφορετικό μπάτζετ. Η έκδοση εισαγωγής της γκάμας θα έχει αυτονομία σύμφωνα με τον WLTP στα 330 χλμ. και θα έχει περιορισμένη απόδοση».
Σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες από επίσημα χείλη πληροφορίες, η μπαταρία που θα εξοπλίζει την ως άνω έκδοση θα έχει ενεργειακή δυναμική της τάξης των 48 kWh, ενώ πρόθεση της VW είναι να συγκρατηθεί η τιμή της κοντά στα 35.000 €, ποσό που θωρείται ορόσημο για ένα ηλεκτρικό μοντέλο αυτού του είδους.
Επ’ αυτού, ο Christian Senger δεν θέλησε να σχολιάσει περιοριζόμενος σε δηλώσεις που αφορούν τις υπόλοιπες δύο εκδόσεις:
«Για την mid-spec έκδοση, έχουμε ξεπεράσει πραγματικά το στόχο μας, ο οποίος ήταν 400 χιλιόμετρα. Στην πραγματικότητα είναι πιο κοντά στα 450. Και μέχρι και αυτή τη στιγμή συνεχίζουμε να καθορίζουμε ποια θα είναι ακριβώς η χωρητικότητα της μπαταρίας που την κινεί».
Σε ότι αφορά στην κορυφαία έκδοση, ο Christian Senger ήταν λιγότερο αποκαλυπτικός μη θέλοντας να δώσει στη δημοσιότητα στοιχεία που σχετίζονται με την top-spec έκδοση του νέου I.D. Hatchback.
Σε κάθε περίπτωση, το γερμανικό μοντέλο θα προσφέρει δύο μορφές φόρτισης AC – στα 7,2 kW και 11 kW – και μία DC έως 125 kW, τιμή που είναι και η μέγιστη που μπορεί να επιτευχθεί με τα 400βολτα ηλεκτρικά συστήματα του αυτοκινήτου.
Ο Christian Senger αναφέρθηκε επίσης στις ίδιες δηλώσεις του στο βρετανικό ειδικό Τύπο και στον τρόπο διάρθρωσης της γκάμας του I.D. Hatchback σε σχέση με τα επίπεδα εξοπλισμού του.
«Θα υπάρχουν αρκετές εκδόσεις του I.D., αλλά θα είναι πολύ λιγότερο περίπλοκες, το μόνο σίγουρο. Θα μπορεί κανείς να επιλέξει διαφορετικά χρώματα και προδιαγραφές καθισμάτων, αλλά δεν θα υπάρχουν οι χιλιάδες παραλλαγές που έρχονται με ένα Golf, για παράδειγμα. Το κόστος της πολυπλοκότητας είναι υψηλό, για αυτό πρέπει να θυμάστε ότι ο στόχος μας με το νέο I.D. είναι ένα ηλεκτρικό για όλους».
Όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, το I.D. Hatchback θα κατασκευάζεται στη μονάδα παραγωγής του Zwickau, στο οποίο θα επενδυθούν μέχρι τα τέλη του 2019 περί τα 1,2 δις €. Σύμφωνα με τις έως τώρα προβλέψεις της VW, η παραγωγή του εκεί θα είναι 1.500 μονάδες την ημέρα, με την πλήρη όμως κατασκευαστική δυναμική του εργοστασίου να επιτυγχάνεται όχι νωρίτερα από το 2021._Χ.Α.