Οι Βαυαροί προσθέτουν στη γκάμα της «μικρής» X1 κινητήρες για χαμηλότερα (σχετικά) βαλάντια.
Για τους οπαδούς των κινητήρων ντίζελ, που αναμφίβολα ταιριάζουν γάντι στο χαρακτήρα των αυτοκίνητων του είδους, η BMW προσφέρει πλέον στην έκδοση sDrive16d τον «βασικό» 1.500άρη τρικύλονδο κινητήρα της, ο οποίος αποδίδει 116 μόλις ίππους και ροπή 270 Nm. Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, ο εν λόγω κινητήρας, μεταφέροντας την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 11,1 δλ. καθώς και τελική 190 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωσή του, σε αντίθεση με τα παραπάνω, κρίνεται ως λίαν ικανοποιητική, καθώς ανέρχεται στα μόλις 3,6 λιτ./100 χλμ.
Τη δεύτερη νέα επιλογή στο συγκεκριμένο «είδος» συνθέτει ένας 2λιτρος κινητήρας (έκδοση sDrive18d), ο οποίος αποδίδει 150 ίππους σε συνδυασμό με 330 Nm ροπής. Σε αντίθεση με την προηγούμενη έκδοση, εδώ υπάρχει πλέον η δυνατότητα συνδυασμού και με το γνωστό αυτόματο «8άρι» των Βαυαρών, καθώς και με το επίσης γνώριμο σύστημα τετρακίνησης της BMW. Σημειώστε πως η αυτόματη sDrive18d χρειάζεται 9,3 δλ. για το «0-100 και 4,7 λίτρα για την κάλυψη 100 χλμ., είτε με το χειροκίνητο είτε με το αυτόματο κιβώτιο.
Η τρίτη νέα επιλογή είναι η sDrive18i, η οποία θα είναι και η «φθηνότερη» βενζινοκίνητη. Κάτω από το καπό, συναντάμε τον 3κύλινδρο 1.500άρη τούρμπο κινητήρα της μάρκας, ο οποίος αποδίδει 136 ίππους και 220 Nm ροπής. Αποκλειστικά σε προσθιοκίνητες εκδόσεις, θα διατίθεται είτε με χειροκίνητο «6αρι» είτε με αυτόματο με ίδιο αριθμό σχέσεων._Χ.Α.