top icon
Επικαιρότητα

Toyota: Προβλήματα με πιθανές καθυστερήσεις στην εγχώρια παραγωγή

Η Toyota Motor Corp ανακοίνωσε το Σάββατο πως είναι πολύ πιθανό να αναγκαστεί να βάλει «φρένο» στην παραγωγή των εγχώριων εργοστασίων της στις αρχές του επόμενου κιόλας μήνα.

Η αιτία του σημαντικού αυτού προβλήματος έχει ως αφετρία τις ελλείψεις που, θέλοντας και μη, είναι βέβαιο πως θα παρατηρηθούν σε λίγες μέρες από σήμερα στην προμήθεια χάλυβα ύστερα από την καταστροφική, όπως απεδείχθη, έκρηξη που πραγματοποιήθηκε σε ένα μεγάλο τμήμα του εργοστάσιου Aichi Steel που παράγει στην κεντρική Ιαπωνία για λογαριασμό της Toyota, την τόσο βασική για την κατασκευή οχημάτων αυτή πρώτη ύλη.

Η έκρηξη στο εν λόγω εργοστάσιο, το οποίο ανήκει στην Toyota Motor Corp, έχει κάμψει ένα πολύ μεγάλο τμήμα της παραγωγικής δυναμικής του, κάτι που μοιραία επηρεάσει και εκείνη του Νο1 κατασκευαστή αυτοκινήτων στον κόσμο, ο οποίος αυτή τη στιγμή παράγει «εντός έδρας» περίπου το 40% των αυτοκινήτων της.

Ενδεικτική της κατάστασης είναι και η δήλωση που έκανε υψηλόβαθμο στέλεχος της ιαπωνικής εταιρείας στο διεθνές ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters:

«Αυτή τη στιγμή υπάρχει αρκετό απόθεμα ώστε να λειτουργούν κανονικά οι εγκαταστάσεις μας στην Ιαπωνία μέχρι και τις 6 Φεβρουαρίου. Μετά την ημερομηνία αυτή, θα εξετάσουμε τη ροή των προμηθειών χάλυβα προς τα εργοστάσια μας και μέρα με τη μέρα θα αποφασίζουμε ανάλογα».

Ήδη, πάντως, η Toyota Motor Corp ανακοίνωσε και επίσημα πως σταματά τις υπερωρίες αλλά και τις προγραμματισμένες για τα προσεχή Σαββατοκύριακα βάρδιες των εργαζομένων της σε όλα τα εντός της ιαπωνικής επικράτειας εργοστάσιά της.

Η εταιρεία Aichi Steel ανακοίνωσε από τη μεριά της πως μετά την έκρηξη, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 8 Ιανουαρίου καταστρέφοντας ένα μεγάλο τμήμα του εργοστασίου που βρίσκεται στην πόλη Chita, στόχος είναι η εν λόγω μονάδα να τεθεί ξανά σε καθεστώς πλήρους λειτουργίας το αργότερο μέχρι τα τέλη του προσεχούς Μαρτίου.

Αξίζει να προσθέσουμε πως η Toyota Motor Corp κατασκεύασε στην Ιαπωνία το 2015 περί τα 4 εκ. οχήματα, εκ των οποίων τα 46% εξήχθη εκτός της χώρας. Με δεδομένα το συγκεκριμένο πρόβλημα, ο φετινός ετήσιος στόχος για κατασκευή εντός Ιαπωνίας 4,13 εκ. μονάδων, δηλαδή σχεδόν 14.000 αυτοκινήτων σε ημερήσια βάση(!), αυτομάτως τίθεται εν αμφιβόλω._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ