Η ιαπωνική εταιρεία παραμένει η πολυτιμότερη σε αξία αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως, σύμφωνα με έρευνα της BrandZ.
Η Toyota διατήρησε και για το 2015 τα σκήπτρα στην άτυπη αυτή κατάταξη, αγγίζοντας σε αξία το αστρονομικό ποσό των 29 δις δολαρίων. Σε σχέση με την περσινή χρονιά, ο ιαπωνικός γίγαντας έχασε μόλις δύο ποσοστιαίες μονάδες και αυτό εξαιτίας των αρνητικών επιπτώσεων που επέφεραν οι ανακλήσεις αρκετών οχημάτων της, λόγω των προβλημάτων που τα τελευταία αντιμετώπισαν με τους αερόσακους της Takata, κυρίως στην αγορά των ΗΠΑ. Αξίζει να σημειώσουμε πως η Toyota κατακτά την εν λόγω διάκριση για όγδοη φορά στην ιστορία της μελέτης με τίτλο «Οι 100 Πολυτιμότερες Μάρκες Παγκοσμίως σε Αξία», η οποία διενεργείται από την BrandZ για δέκατη συνεχή χρονιά. Στη δεύτερη θέση για το 2015 κατετάγη η BMW, με συνολική αξία άνω των 26 δις δολαρίων, ακολουθούμενη από τη Γερμανική επίσης Mercedes, που «έπιασε» κάτι λιγότερο από 22 δις δολάρια.
Ανάμεσα στις υπόλοιπες εταιρείες, αξίζει να σταθούμε στην εντυπωσιακή άνοδο της Audi (έβδομη θέση(, η οποία στη συγκεκριμένη έρευνα όχι μόνο κατάφερε να ξεπεράσει τη «μαμά» VW, αλλά ταυτόχρονα κατάφερε να αυξήσει την αξία της στα 10,1 δις ευρώ, τιμή μεγαλύτερη κατά 43% σε σχέση με την αντίστοιχη του 2014. Από τη μεριά της, η Ford, με συνολική αξία 13,1 δις δολαρίων, απέσπασε την Πέμπτη θέση της κατάταξης σημειώνοντας μάλιστα τη δεύτερη μεγαλύτερη ποσοστιαία άνοδο (+11%) σε σχέση με την περσινή χρονιά.
Για την ιστορία, αξίζει να αναφέρουμε πως η Νο1 μάρκα σε αξία παγκοσμίως, σύμφωνα πάντα με τη συγκεκριμένη έρευνα, είναι η Apple, η οποία, ξεπερνώντας για το 2015 την δεύτερη Google, «κοστίζει» 247 δις δολάρια._Χ.Α.
Οι 10 πολυτιμότερες μάρκες σε αξία για το 2015 (δις $)
1. Toyota: 28,9
2. BMW: 26,4
3. Mercedes: 21,8
4. Honda: 13,3
5. Ford: 13,1
6. Nissan: 11,4
7. Audi: 10,1
8. VW: 9,3
9. Land Rover: 5,0
10. Lexus: 4,3