X
Επικαιρότητα

Toyota FT-86 II concept

Η ιαπωνική εταιρεία στη Φρανκφούρτη παρουσιάζει το FT-86 II, που προσομοιώνει με μεγαλύτερη πλέον ακρίβεια την τελική μορφή του πισωκίνητου κουπέ της που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Subaru.

Η ιαπωνική εταιρεία στη Φρανκφούρτη παρουσιάζει το FT-86 II, που προσομοιώνει με μεγαλύτερη πλέον ακρίβεια την τελική μορφή του πισωκίνητου κουπέ της που εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Subaru.
Πρόκειται για τη δεύτερη κατά σειρά εκδοχή του πρωτοτύπου FT-86, που είδαμε για πρώτη φορά το 2009. Σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες μας, οι τελικές μορφές των δύο κουπέ θα παρουσιαστούν στα τέλη της τρέχουσας χρονιάς, με το… σίριαλ να ολοκληρώνεται αισίως στην Έκθεση του Τόκιο (εντός εδάφους δηλαδή για τις δύο εταιρείες!), ενώ η εμπορική διάθεσή τους στις επιμέρους αγορές αναμένεται να αρχίσει από τα μέσα περίπου του 2012.

Τι νέα μας φέρνει σήμερα η Toyota; Η αλήθεια είναι πως όχι πολλά, καθώς οι Ιάπωνες κρατούν ερμητικά κλειστό το στόμα τους όσον αφορά τις τεχνικές περγαμηνές του νέου σπορ κουπέ τους. Από τη φωτογραφία ωστόσο που δημοσιεύουμε, αυτό που μπορεί κανείς να συμπεράνει είναι η ελαφρώς διαφοροποιημένη μορφή του εμπρόσθιου μέρους του αυτοκινήτου σε σχέση με ό,τι γνωρίζουμε από το «πρώτο» FT-86. Έτσι, τροποποιημένα φαίνονται τόσο τα φωτιστικά σώματα, όσο και γενικότερα το εμπρός μέρος, προφανώς, για λόγους που σχετίζονται με τις ολοένα και πιο αυστηρές προδιαγραφές που αφορούν στην προστασία των πεζών. 

Από εκεί και πέρα τώρα και ο προφυλακτήρας είναι πιο ελαφρώς… συμβατικός σε μορφή, με τα αεροδυναμικά βοηθήματα στις άκρες του να λάμπουν δια της απουσίας τους, ενώ νέο δείχνει και το κυψελοειδές «πλέγμα» στο κατώτατο σημείο του.


Θυμίζουμε πως με βάση τις έως τώρα πληροφορίες, τόσο η πρόταση της Subaru, όσο και εκείνη της Toyota θα είναι πισωκίνητες, μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων. Την κίνηση –για λόγους άμεσα συνδεδεμένους με την επίτευξη χαμηλού κέντρου βάρους- θα παρέχει ένας 4κύλινδρος boxer κινητήρας της Subaru, αγνώστου προς το παρόν χωρητικότητας. Κατά πάσα πιθανότητα, στην περίπτωση της Subaru θα πρόκειται για τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο «2,5άρη», ο οποίος θα αποδίδει περί τους 260 ίππους, ενώ στην περίπτωση της Toyota η τιμή της μέγιστης ισχύος ενδέχεται να βρίσκεται κοντά στους 200 ίππους.

Aντίθετα από ό,τι θα περίμενε κανείς, το συγκεκριμένο όχημα -που σχεδιάστηκε από το Toyota Europe Design Development- δεν διαθέτει εφαρμοσμένη κανενός είδους υβριδική τεχνολογία.
Μήκος: 4,16 μ.
Πλάτος: 1,76 μ.
Ύψος: 1,26 μ.
Μεταξόνιο: 2,57 μ.
Δε μένει λοιπόν παρά να επιδείξουμε τη δέουσα υπομονή έως ότου αμφότεροι οι Ιάπωνες μας αποκαλύψουν πλήρως τόσο τη μορφή, όσο και τις τεχνικές προδιαγραφές των δύο «αδελφών» μοντέλων τους. Μείνετε συντονισμένοι, επομένως! _X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!