Η Toyota Motorsport GmbH (TMG) πέτυχε νέο ρεκόρ γύρου με ηλεκτρικό όχημα (EV) στη θρυλική γερμανική πίστα του Nϋrburgring Nordschleife, μήκους 20,8 km.
Η Toyota Motorsport GmbH (TMG) πέτυχε νέο ρεκόρ γύρου με ηλεκτρικό όχημα (EV) στη θρυλική γερμανική πίστα του Nϋrburgring Nordschleife, μήκους 20,8 km.
Το EV P001 της TMG με 100% ηλεκτροκίνηση και τον Jochen Krumbach στο τιμόνι κατέγραψε νέο ρεκόρ, με το χρονόμετρο να σταματά στα 7 λεπτά & 47,794 δεύτερα, καταρρίπτοντας με διαφορά το προηγούμενο ρεκόρ των 9 λεπτών & 1.338 δευτ.
Με δύο ηλεκτροκινητήρες το EV P001 ανέπτυξε τελική ταχύτητα 260 km/h, που σε συνδυασμό με μία ροπή 800Nm εντυπωσίασε με τις επιδόσεις του στο Nordschleife, μία πίστα σημαντικές υψομετρικές διαφορές και μεγάλα κομμάτια ιδανικά για τέρμα γκάζι.
Πριν από την 29 Αυγούστου, στόχος της TMG ήταν το ηλεκτρικό της όχημα να σπάσει πρώτο το φράγμα των οκτώ λεπτών και το πέτυχε με άνεση μία μέρα όπου ο συνήθως ευμετάβλητος καιρός του Nϋrburgring παρέμεινε καλός, αν και οι θερμοκρασίες της πίστας ήταν σχετικά χαμηλές.
Οι επιδόσεις αυτές επιβεβαιώνουν η Toyota θα μπορεί να συμμετάσχει σε οποιοδήποτε μελλοντικό πρωτάθλημα ενιαίου με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ η εταιρεία σκοπεύει να λανσάρει αυτή την τεχνολογία στην αγορά το 2012. Η TMG συνεχίζει να μεταφέρει τις ικανότητες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, εξελίσσοντας εσωτερικά τα συστήματά της και διερευνώντας συνεχώς λύσεις εναλλακτικών πλαισίων.
Το νέο ρεκόρ επιτεύχθηκε με ελαστικά προδιαγραφών δρόμου σε όλο το μήκος της πίστας Nordschleife και επαληθεύτηκε από ανεξάρτητο σύστημα χρονομέτρησης. Η Aguti ανέλαβε τη δημιουργία και υλοποίηση της εξωτερικής εμφάνισης του αυτοκινήτου, ενώ η rational motion ενσωμάτωσε το σύστημα ηλεκτροκίνησης, τη μπαταρία και τις στρατηγικές ελέγχου. Την τεχνολογία ηλεκτροκίνησης υπογράφει η EVO Electric. Το TMG EV P001 βασίζεται σε ένα πλαίσιο Radical τροποποιημένο από την TMG για το e-WOLF.
TMG ΕV P001
|
|||
Επιδόσεις
|
Τελική ταχύτητα
|
260km/h
|
|
0-50km/h
|
1,8 δευτ
|
||
0-100km/h
|
3,9 δευτ
|
||
Ηλεκτροκινητήρας
|
Μέγιστη ροπή
|
800Nm
|
|
Μέγιστη ισχύς
|
280kW(375hp)
|
||
Μέγιστες στροφές
|
5.000
|
||
Μπαταρία
|
Τύπος
|
Κεραμική λιθίου
|
|
Τάση
|
520V
|
||
Χωρητικότητα
|
41,5kWh
|
Βάρος
|
350kg
|
Διαστάσεις
|
Συνολικό μήκος
|
4.190mm
|
|
Συνολικό πλάτος
|
1.785mm
|
Συνολικό ύψος
|
1.070mm
|
Μεταξόνιο
|
2.368mm
|
||
Βάρος
|
970 kg
|