Ο Christian von Koenigsegg μιλά για το νέο Tesla Roadster. Και, ως συνήθως, δε μασά τα λόγια του.
Μπορεί να μεσολαβούν κάτι περισσότερο από δύο χρόνια έως ότου το φουλ ηλεκτρικό Tesla Roadster μπει στην παραγωγή, εντούτοις το αμερικάνικο hyper-car έχει ήδη καταφέρει να συναρπάσει. Όχι μόνο τα… πλήθη, αλλά και τους έμμεσους και άμεσους ανταγωνιστές του. Και δη, την Koenigsegg, τον Σουηδό, με άλλα λόγια, κατασκευαστή τετράτροχων ονείρων, ο οποίος στα τέλη του περασμένου έτους κατάφερε να σπάσει με την Agera RS όχι ένα, ούτε δύο, αλλά πέντε παγκόσμια ρεκόρ ταχύτητας.
Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο βρετανικό Top Gear στα πλαίσια του φετινού Pebble Beach που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ, ο ιδρυτής της εταιρείας, Christian von Koenigsegg, μίλησε για το Tesla Roadster, χωρίς να κρύβει τόσο τις αντιδράσεις, όσο και τις σκέψεις του.
Διαβάστε επίσης: Νέο Tesla Roadster – Back to the future
Πιο συγκεκριμένα, ο Σουηδός είπε τα εξής:
«Είχαμε το μέλλον μας χαρτογραφημένο και στη συνέχεια ακούσαμε για το νέο Tesla Roadster και τις εξωφρενικές τιμές επιτάχυνσης και σκεφτήκαμε ότι τώρα μας πέταξε το γάντι».
Και προσέθεσε:
«Σκεφτήκαμε αρχικά πως “αυτό δεν είναι ΟΚ”. Αναρωτηθήκαμε αν είναι δυνατό και ναι, είναι. Στη συνέχεια σκεφτήκαμε: “Πως θα το αντιμετωπίσουμε; Αυτό είναι ντροπιαστικό”».
Όπως αποκάλυψε ο Christian von Koenigsegg, η ομάδα του έσπευσε στο σχεδιαστήριο με στόχο να δώσει τη δική της απάντηση ετοιμάζοντας κάτι νέο που εξακολουθεί να ποντάρει στον υβριδισμό.
«Σε δύο ημέρες είχαμε σκεφτεί μερικά πράγματα. Ο απλούστερος τρόπος για εμάς συνδυάζει την άμεση κίνηση με τον υβριδισμό που έχουμε σε διαφορετική μορφή με την τεχνολογία του κινητήρα FreeValve, σε μια περίεργη διάταξη».
Διαβάστε επίσης: Ο κινητήρας χωρίς εκκεντροφόρους της Koenigsegg στην παραγωγή
Στη εν λόγω συνέντευξή του, ο Christian von Koenigsegg άνοιξε περισσότερο τα χαρτιά του επαναλαμβάνοντας για μία ακόμα φορά την άποψή του ότι οι κινητήρες εσωτερικής καύσης εξακολουθούν να είναι «ζωντανοί» αποτελώντας ενεργό κομμάτι του μέλλοντος της εταιρείας του.
«Αυτό που βλέπουμε με τους κινητήρες μας είναι ότι απλώς έχουμε ξύσει την επιφάνεια αυτού που μπορούμε να επιτύχουμε. Ακολουθεί ένα παράδειγμα: αν αγνοήσουμε την κατανάλωση καυσίμου για μια στιγμή… έχουμε έναν αρκετά υψηλό λόγο συμπίεσης για το τούρμπο V8 μας – 9.5:1 με πίεση 1.6 bar. Αν ρίξουμε τη συμπίεση στο 8,8:1, θα μπορούσαμε να αυξήσουμε την πίεση στα 2,2 bar, που είναι άλλοι 600 ίπποι, και αυτό χωρίς να ασκήσουμε μεγαλύτερη πίεση στον κινητήρα μας. Και η κατανάλωση θα αυξανόταν μόνο 5%»._Χ.Α.