Η κροατική εταιρεία βάζει τις τελευταίες πινελιές στο ηλεκτρικό hypercar των 1.912 ίππων που θα δούμε στην τελική του μορφή τον προσεχή Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Η κροατική Rimac είναι μια εταιρεία που τα τελευταία χρόνια έχει κάνει αισθητή την παρουσία της στο παγκόσμιο αυτοκινητικό στερέωμα. Κι αυτό χάρη στην πρωτοποριακή τεχνολογία που αναπτύσσει διαρκώς στον τομέα της ηλεκτροκίνησης – και δη σε εκείνη των μπαταριών και των μονάδων κίνησης. Η διαπίστωση αυτή δεν είναι μόνο… δικιά μας, αλλά και πολλών μεγάλων ονομάτων της παγκόσμιας αυτοκινητικής σκακιέρας. Όπως για παράδειγμα της Porsche, που πρόσφατα αύξησε το μερίδιο της στην Rimac στο 15,5%, του Hyundai Motor Group, το οποίο ανακοίνωσε τη συνεργασία του με την κροατική εταιρεία, της Automobili Pininarina, η οποία θα αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της εταιρείας στην έκδοση παραγωγής της ηλεκτρικής Battista, αλλά και της Seat, η οποία χρησιμοποιεί τις γνώσεις των Κροατών προκειμένου να εξελίξει το αγωνιστικό Cupra e-Racer. Επίσης, χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως από την Rimac προμηθεύεται μπαταρίες η Koenigsegg για την Regera και λίαν συντόμως η Aston Martin για την Valkyrie.
Αυτή τη στιγμή η Rimac ολοκληρώνει την εξέλιξη του δικού της αυτοκινήτου – του C_Two, το οποίο θα κάνει την επίσημη πρεμιέρα του ως «κανονικό» μοντέλο παραγωγής τον προσεχή Μάρτιο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του ηλεκτρικού hypervar, το οποίο αναμένεται να κατασκευαστεί σε μόλις 150 αντίτυπα με κάθε ένα από αυτά να κοστίζει 2,2 εκ. ευρώ, την κίνηση προσφέρουν τέσσερις στο σύνολο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν 1.914 ίππους και ροπή 2.300 Nm. Το σύστημα μετάδοσης αποτελείται από ένα ζεύγος μονοτάχυτων κιβωτίων για τον εμπρός άξονα και ένα αντίστοιχο, με δύο όμως σχέσεις, για τον πίσω. Σύμφωνα με τους Κροάτες, η τελική ταχύτητα του C_Two είναι 415 χλμ./ώρα, με την επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να διαρκεί μόλις 1,97 δλ. Το δε «0-160» πραγματοποιείται σε 4,3 δλ.. το «400άρι» σε 9,1 δλ και το «0-300» σε 11,8 δλ.
Το βάρος της κατασκευής, λόγω των μπαταριών 120 kWh που ενσωματώνει στο carbon πλαίσιο του, είναι 1.950 κιλά. Η αυτονομία που εξασφαλίζουν ανέρχεται στα 650 χλμ., με τη φόρτισή τους έως το 80% της πληρότητας τους να φτάνει τα μόλις 30 λεπτά με τη χρήση ταχυφορτιστή. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως η Rimac εγγυάται ότι το C_Two μπορεί να καλύψει δύο flat out γύρους στο «μεγάλο» Nurburgring χωρίς πτώση στην απόδοση και χωρίς προβλήματα αυτονομίας. Η Rimac αναφέρει επίσης πως το C_Two διαθέτει σύστημα torque vectoring σε όλους τους τροχούς, και για αυτό δεν εξοπλίζεται με τα γνωστά ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου της ευστάθειας του αμαξώματος. Η ανάρτηση δε αποτελείται από διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω με ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και κεραμικούς δίσκους με 6πίστονες δαγκάνες σε όλους τους τροχούς._X.A.