Το ενδιαφέρον πρωτότυπο της Ιαπωνικής εταιρείας, που παρουσιάστηκε στη φετινή Έκθεση του Τόκιο, αποκτά τώρα την αγωνιστική του… προβιά.
Το είδαμε για πρώτη φορά πριν δύο μήνες και θα το ξαναδούμε στις αρχές του επόμενου έτους, στο Tokyo Auto Salon, αυτή τη φορά ακόμα πιο αγριεμένο. Όπως μπορείτε να δείτε και εσείς στις επίσημες φωτογραφίες που η Toyota έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα, το S-FR Racing Concept ξεχωρίζει για τα φουσκωμένα τόξα των τροχών, τις διαφορετικές ζάντες, τις μεγάλες εισαγωγές αέρα στο καπό, αλλά και για την πληθώρα των αεροδυναμικών βοηθημάτων στο πλάι, εμπρός αλλά και πίσω, πολλά από τα οποία είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα.
Η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει πως το εν λόγω πρωτότυπο είναι κατά 110 χλστ. μακρύτερο από το αρχικό πρωτότυπο, ενώ διευρυμένο κατά 40 χλστ. είναι και το πλάτος του. Το ύψος έχει «κατέβει» κατά 50 χλστ., όχι όμως και το μεταξόνιο, το οποίο παραμένει στα 2,48 μ. Σε ότι αφορά στο βάρος, οι Ιάπωνες κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους. Σίγουρα, πάντως, περιμένουμε κάτι καλύτερο από την τιμή «980», που είδαμε στην έκδοση… βόλτας του S-FR Concept.
Άγνωστος, όπως και στην περίπτωση του «απλού» S-FR, παραμένει και ο κινητήρας που θα παρέχει «ζωή» στο αγωνιστικό αυτό πρωτότυπο των Ιαπώνων. Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες μέχρι και τώρα πληροφορίες, κάτω από το καπό βρίσκεται ο γνωστός 3κύλινδρος κινητήρας των 1,2 λίτρων που είδαμε στο νέο Toyota Auris, με τη διαφορά ότι στη Racing Concept εκδοχή, η ισχύς του έχει αυξηθεί από τους 115 ίππους, περίπου στους 150. Άλλες πηγές αναφέρουν πως την κίνηση στο «νορμάλ» S-FR παρέχει ένας 1.500άρης κινητήρας με άμεσο ψεκασμό, φυσική αναπνοή και ιαπωνικές προδιαγραφές ως προς τις εκπομπές ρύπων, η ισχύς του οποίου εκτιμάται ότι κινείται κοντά στους 130 ίππους.
Το νέο Toyota F-SR Racing Concept ετοιμάστηκε από την GAZOO Racing._X.A.