Τέσσερα Toyota Hilux διέσχισαν την Ανταρκτική ήπειρο, διανύοντας περισσότερα από 4.600 χλμ. σε θερμοκρασίες μέχρι -56°C και υψόμετρο 3.400 μέτρων.
Τέσσερα Toyota Hilux διέσχισαν την Ανταρκτική ήπειρο, διανύοντας περισσότερα από 4.600 χλμ. σε θερμοκρασίες μέχρι -56°C και υψόμετρο 3.400 μέτρων.
Τα ιαπωνικά οχήματα παρουσίασαν τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, αλλά και την υψηλότερη μέση ταχύτητα από οποιοδήποτε αντίστοιχο όχημα της Ανταρκτικής. Η προσαρμογή τους έγινε από την Ισλανδική εταιρεία μετατροπών «4X4 Arctic Trucks», προκειμένου αυτά να ανταπεξέλθουν στις ακραίες εδαφικές και κλιματικές συνθήκες. Ο κινητήρας «3.0 D-4D diesel» δεν υπέστη αλλαγές, για τις απαιτήσεις της αποστολής.
Στο διάστημα από 10 Νοεμβρίου μέχρι 5 Δεκεμβρίου 2010, τέσσερα Hilux μετέφεραν τα μέλη της αποστολής του Ινδικού Κέντρου Ερευνών Indian National Centre for Antarctic & Ocean Research (NCAOR) -που μελετούν τις χημικές ιδιότητες του χιονιού, τα συμπλέγματα των παγετώνων και το βραχώδες υπόστρωμα κάτω από τον πάγο- σε ένα ταξίδι συνολικής απόστασης 4.600 km από την Αεροπορική Βάση του Novo, μέχρι το Νότιο Πόλο και επιστροφή.
Τα τέσσερα Hilux κατασκευάστηκαν στην Toyota South Africa Motors (TSAM), τη βασική μονάδα παραγωγής για την Ευρωπαϊκή αγορά, και προσαρμόστηκαν από την Ισλανδική εταιρεία μετατροπών Toyota 4×4 Arctic Trucks για τη μεταφορά των μελών της αποστολής σε ένα ταξίδι διάρκειας ενός μηνός. Ανάμεσα στις μετατροπές που έκανε η Arctic trucks ήταν ενσωμάτωση ενός γερανού για τη διακίνηση βαρέως εξοπλισμού και καυσίμου, χρήση καυσίμου Jet 1A με πρόσθετα λιπαντικά για την αντιμετώπιση του κρύου, αναβαθμισμένη εμπρός/πίσω ανάρτηση και σύστημα μετάδοσης, πρόσθετο σύστημα θέρμανσης, κοντό διαφορικό, προστασία από παγετώνα, και τοποθέτηση ελαστικών XL με χαμηλή πίεση έως και 20 psi (τα κανονικά ελαστικά του Hilux έχουν πίεση 29 psi).