Όταν η ζήτηση υπερβαίνει την προσφορά, οι λύσεις είναι προφανείς.
Οι ιθύνοντες της Skoda καλούνται εδώ και αρκετούς μήνες να βρουν το κατάλληλο… παυσίπονο απέναντι σ’ έναν ευχάριστο, θα λέγαμε, πονοκέφαλο, μιας και κοινό μυστικό είναι πως από τις αρχές του τρέχοντος έτους οι υφιστάμενοι ρυθμοί παραγωγής του νέου Karoq στις γνώριμες κατασκευαστικές μονάδες του (Kvasiny και Mlada Boleslav) δεν είναι σε θέση να ανταποκριθούν στην απρόσμενα υψηλή ζήτηση του μικρού -μέχρι νεοτέρας, ασφαλώς- SUV της γκάμας τους σε παγκόσμιο επίπεδο. Μάλιστα, όπως πολλάκις έχουν επισημάνει υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας, σε ορισμένες αγορές της γηραιάς ηπείρου, η αναμονή για την παράδοση συγκεκριμένων εκδόσεων μπορεί να φτάσει έως και τους 10 μήνες, γεγονός που σίγουρα δεν αποτελεί ό,τι καλύτερο για ένα «φρέσκο» μοντέλο –και δη SUV- με βραχεία θητεία στην αγορά.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το Skoda Karoq 1.5 TSI DSG-7
Ποια ήταν η λύση που φαίνεται να προκρίνεται προκειμένου η ζήτηση να… ταυτιστεί με την προσφορά; Τη χείρα βοηθείας, σύμφωνα με πληροφορίες του διεθνούς Τύπου, αναμένεται να προσφέρει η «μαμά» VW, η οποία θα εντάξει από τα τέλη περίπου του 2018 το νέο Karoq στην κατασκευαστική δυναμική ενός δικού της εργοστασίου. Και συγκεκριμένα, σε εκείνου που έχει την έδρα του στο Osnabrück της Γερμανίας. Με άλλα λόγια, εκεί όπου παράγεται σήμερα το VW Tiguan, αλλά και η… Porsche 718 Cayman.
Σύμφωνα με το βρετανικό ειδικό Τύπο, εκπρόσωπος της τσέχικης εταιρείας φέρεται να δήλωσε επί του θέματος τα εξής:
«Χρησιμοποιήσαμε τις παραγωγικές ικανότητες στο πλαίσιο του ομίλου VW, και από το τέλος του 2018 θα πραγματοποιηθεί μία πρόσθετη διαδικασία συναρμογής και βαφής του Skoda Karoq στο Osnabrück. Ο κύριος όγκος παραγωγής του μοντέλου παραμένει στις τσέχικες εγκαταστάσεις μας»._Χ.Α.