top icon
Επικαιρότητα

Το πρώτο επίσημο teaser του νέου Renault Megane RS

Η γαλλική εταιρεία μας δίνει για πρώτη φορά μια «εικόνα» του νέου Renault Megane RS.

Πολλά έχουν γραφτεί για την κορυφαία έκδοση του Renault Megane, ένα αυτοκίνητο που οι φανατικοί λάτρεις των σπορ αυτοκινήτων περιμένουν με ανυπομονησία. Θέλοντας να δημιουργήσουν το κατάλληλο… κλίμα, οι ιθύνοντες της Renault Sport δημοσίευσαν πριν λίγες ώρες στη σελίδα τους σε μέσω κοινωνικής δικτύωσης μια πρώτη, όχι και τόσο αποκαλυπτική όμως εικόνα του νέου τους «όπλου», το οποίο θα κληθεί μέσα στη χρονιά που ήδη διανύουμε να αντιμετωπίσει τα Ford Focus RS, VW Golf GTi Clubsport S και Honda Civic Type-R.  

Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα του γαλλικού Τύπου, τα οποία επικαλούνται πηγές προερχόμενες από το εσωτερικό της Renault Sport, την κίνηση στο νέο Renault Megane RS δεν θα προσφέρει ο «παλαίμαχος» F4RT 2λιτρος κινητήρας της εταιρείας, ο οποίος είναι προφανές πως δεν πληροί πλέον τις νέες νόρμες που αφορούν στις εκπομπές ρύπων, αλλά ο ολοκαίνουργιος 1.800άρης τούρμπο της Alpine Α110. Και μάλιστα, με ισχύ που θα ξεπερνά κατά πολύ τους 252 «μόλις» ίππους τους οποίους αποδίδει στην περίπτωση του «ελαφριού» κουπέ των Γάλλων. Μάλιστα, οι εν λόγω αναφορές κάνουν λόγο για ισχύ που θα κυμαίνεται μετά 280 και 325 ίππων.  

Αξίζει να αναφέρουμε πως σύμφωνα με μη επιβεβαιωμένες μέχρι και αυτή τη στιγμή πληροφορίες, στην εξέλιξη του εν λόγω κινητήρα έχει βάλει το… χεράκι της η γερμανική AMG, το σπορτίφ παράρτημα της Mercedes-Benz.

Θυμίζουμε πως με πρόσφατες δηλώσεις του, ο Patrice Ratti, το αφεντικό της Renault Sport, έχει ξεκαθαρίσει το τοπίο αναφορικά με τον τύπο της μετάδοσης που θα διαθέτει το νέο Megane RS.  Έτσι, για λόγους χαρακτήρα, κόστους αλλά και απλότητας στη γραμμή παραγωγής, το νέο γαλλικό χάτσμπακ φαίνεται πως για μια ακόμα φορά θα επιμείνει στην κίνηση στους εμπρός τροχούς. Από εκεί και πέρα, οι ιθύνοντες της γαλλικής φίρμας φαίνεται να έχουν ήδη αποφασίσει και για τα υπόλοιπα «μέρη» του συστήματος μετάδοσης προσφέροντας την πιο «καυτή» έκδοση του νέου Megane τόσο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με μια εξελιγμένη εκδοχή του γνωστού EDC (βλ. διπλού συμπλέκτη), που είδαμε στο Clio RS._X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ