X
Επικαιρότητα

Το Polestar Precept μπαίνει στην παραγωγή

Όπως χαρακτηριστικά δηλώνουν οι ιθύνοντες της Polestar, το Precept δεν είναι ένα απλό πρωτότυπο, αλλά μια δέσμευση για τη Σουηδική εταιρεία.

Το Precept Concept είναι ένα… θεαματικό πρωτότυπο το οποίο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό από την ανεξάρτητη πλέον Polestar τον περασμένο Φεβρουάριο καταδεικνύοντας την πρόθεση των Σουηδών να εισέλθουν δυναμικά στην κατηγορία των ηλεκτρικών και 4θυρων, για την περίσταση, σεντάν μοντέλων. Σήμερα, αυτό που όλοι πίστευαν ότι θα συμβεί έρχεται να επιβεβαιωθεί από τα πλέον επίσημα χείλη, με το «παρακλάδι» της Σουηδικής Volvo να διαβεβαιώνει ότι το Precept θα μπει στην παραγωγή πλαισιώνοντας έτσι στη γκάμα της εταιρείας το plug-in υβριδικό Polestar 1 και το αμιγώς ηλεκτροκίνητο Polestar 2.

«Οι καταναλωτές θέλουν να δουν αλλαγές στον κλάδο μας  – όχι μόνο όνειρα. Έχουμε δεσμευτεί να μειώσουμε τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις των αυτοκινήτων μας καθώς και των δραστηριοτήτων της επιχείρησής μας. Ο στόχος πρέπει να είναι το μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα, παρά το γεγονός ότι αυτός είναι ένας μακροπρόθεσμος στόχος» δήλωσε χαρακτηριστικά ο CEO της Polestar, Thomas Ingenlath.

Προς το παρόν, η Σουηδική φίρμα δεν γνωστοποιεί το ακριβές χρονοδιάγραμμα για την ένταξη του Precept στις γραμμές παραγωγής της – που για την περίσταση βρίσκονται στην Κίνα.

Πέραν από την «έντονη» σχεδίαση των εξωτερικών επιφανειών, το Polestar Precept ξεχωρίζει, ως προτότυπο, για το μεγάλο του μεταξόνιο, το οποίο ανέρχεται στα 3,1 μ. Χαρακτηριστική, επίσης, είναι η διαμόρφωση της οροφής, ο τρόπος που ανοίγουν οι πόρτες, αλλά και η μεγάλη γυάλινη οροφή που «κατεβαίνει» χαμηλά έως την πίσω πόρτα. Από εκεί και πέρα, σημείο αναφοράς αποτελεί η αποκαλούμενη SmartZone στο εμπρός μέρος, στην οποία «στεγάζεται» πίσω από ένα διάφανο πάνελ ένα πλήθος αισθητήρων και καμερών, που με τη σειρά τους παρέχουν όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στα συστήματα υποβοήθησης της οδήγησης του αυτοκινήτου – ακριβώς όπως συμβαίνει και με το Lidar pod που δεσπόζει στην οροφή του.

Στην καμπίνα, τα πράγματα είναι αρκούντως… φουτουριστικά και μινιμαλιστικά, με τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί να εξοικονομούν βάρος που ποσοστιαία ανέρχεται στο 50% – στην περίπτωση του πλαστικού η μείωση φτάνει το 80%. Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι η ταπετσαρία των καθισμάτων είναι κατασκευασμένη από ανακυκλωμένα πλαστικά μπουκάλια νερού, ενώ τα πατάκια από παροπλισμένα δίχτυα ψαρέματος. Από εκεί και πέρα, το «powered by Android/Google» σύστημα infotainment του πρωτοτύπου χρησιμοποιεί για την απεικόνιση των επιμέρους λειτουργιών και δυνατοτήτων του μία οθόνη 15 ιντσών, ενώ φουλ ψηφιακός είναι και ο «βασικός» πίνακας οργάνων των 12,5 ιντσών.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!