Σύμφωνα με την ίδια την Opel, η διαφορά των δύο μοντέλων στην Πράσινη Κόλαση αγγίζει τα 12 δλ.
Η Opel έρχεται να υπερθεματίσει στον σπορ χαρακτήρα της έκδοσης GSi του νέου Insignia, το οποίο, όπως η ίδια ισχυρίζεται, είναι ταχύτερο από την απερχόμενη έκδοση OPC των 325 ίππων σε έναν πλήρη γύρο στην πίστα του Nurburgring κατά 12 δλ. Που οφείλεται αυτό, παρά το αισθητό έλλειμμα ισχύος του κινητήρα της έκδοσης GSi σε σχέση με εκείνου του απελθόντος Insignia OPC;
Σύμφωνα με την Opel και τον οδηγό αγώνων Volker Strycek, ο οποίος πραγματοποίησε τους δοκιμαστικούς γύρους στο τιμόνι του Insignia GSi για λογαριασμό της γερμανικής εταιρείας, το πλεονέκτημα έγκειται στο χαμηλότερο κατά 160 κιλά βάρος του αμαξώματος και στην πιο σπορτίφ ρύθμιση της ανάρτησης. Επιπρόσθετα, σημαντική είναι η συνεισφορά του συστήματος τετρακίνησης με το οποίο διατίθεται η έκδοση GSi, των σπορ ελαστικών Pilot 4 S της Michelin, των «20άρηδων» ζαντών ελαφρού κράματος, αλλά και των φρένων, που έχουν δεχτεί τη φροντίδα της ιταλικής Brembo.
Αξίζει να θυμίσουμε πως, πέραν των παραπάνω, η έκδοση GSi διαθέτει σφικτότερα και πιο «χαμηλά» κατά 10 χλστ. ελατήρια σε σχέση με τις απλές εκδόσεις της οικογένειας. Την ίδια στιγμή, ο 2λιτρος κινητήρας που το κινεί, αποδίδει 260 ίππους σε συνδυασμό με ροπή της τάξης των 400 Nm.
Κλείνοντας αξίζει να επισημάνουμε πως η Opel δεν ανακοινώνει τον ακριβή χρόνο που πέτυχε η έκδοση GSi στο ‘Ring, ούτε δίνει στη δημοσιότητα, όπως συνήθως γίνεται, κάποιο in-car βίντεο με την επίδοσή του στην Πράσινη Κόλαση._Χ.Α.