Μια λιμουζίνα από την VW αποκλειστικά για την αγορά της Κίνας.
Αν και θα διατίθεται αποκλειστικά στην αγορά της Κίνας, το νέο VW Phideon έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί στην Ευρώπη βασιζόμενο στο δάπεδο του ομόσταυλου Audi A6. Σύμφωνα με τους δημιουργούς του, θα τοποθετηθεί στη δύσκολη αγορά της Κίνας ένα σκαλί πιο ψηλά από το άγνωστο στην Ευρώπη, VW Magotan, το οποίο βασίζεται με τη σειρά του στο αμερικάνικων προδιαγραφών Passat.
Σχεδιαστικά, το Phideon αναμένεται να αποτελέσει την πηγή έμπνευσης για τον αντικαταστάτη του Phaeton, που αισίως θα περάσει στη δεύτερη κατά σειρά γενιά του σε λίγα χρόνια από σήμερα. Επί τους ουσίας, πρόκειται για μια επιμηκυμένη και… διογκωμένη παραλλαγή του ευρωπαϊκού Passat με μήκος 5,05 μ., πλάτος 1,87 μ. και ύψος 1,48 μ.
Το τετρακίνητο (4Motion) VW Phideon θα κινείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο 3λιτρο V6 βενζινοκινητήρα, ο οποίος θα αποδίδει 300 ίππους και ροπή 440 Nm. Ωστόσο, αμέσως μετά το ντεμπούτο του στην Κίνα, η νέα λιμουζίνα της VW θα διατίθεται, όπως και το αδελφό Audi A6, σε προσθιοκίνητες εκδόσεις που θα φιλοξενούν κάτω από το καπό έναν 2λιτρο κινητήρα βενζίνης.
Μάλιστα, τον προσεχή κίολας Απρίλιο, η εταιρεία αναμένεται στην Έκθεση του Πεκίνου να παρουσιάσει και μια υβριδική εκδοχή του Phideon.
Ο εξοπλισμός –στάνταρ ή προαιρετικός -θα είναι αρκετά πλούσιος καθώς θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, head up display, αερανάρτηση, κάμερες περιμετρικά του αμαξώματος, adaptive cruise control κ.α._Χ.Α.